Wednesday, November 28, 2007

dengki mendengki

biase lar sipat manusia slalu dengki ngan org laen...
sabar...sabar....
2 3 arini alang asek marah2 aku jerk....asek perli2...
da lar aku ni sensitip tahap maksimum :
adeh...gimana ni.....

alang dengki sbb abyh bg aku tepon br tu.....
dah abyh nk bg,xkan aku nak tolak lak....
dier br f5...nak dengki2 lak...
abyh bg permission dier gune enpon tu pon mujur....
aku dulu dah masok utm br leh gune enpon....
ni dier f3 dh leh gune [-( xderk plak aku nk dengki2 ngan dier :

along dengki sbb aku dier tgk gmbr aku ngan hazri banyak sgt dlm laptop tu...
siap report kat umi lagi :
seb baek aku sempat delete sume sblom umi tgk :
kalo x,nahas aku :

abg teh xdengki :x
dier spoting...
stakat ni abg teh lar paling rapat ngan aku....
xtaw nape aku leh rapat ngan dier....
may b sbb cara pemikiran ktorg same :
tp along salu ingt ktorg rapat sbb ktorg 2 2 masok skolah asrama dr f1....
rasenyer x kot :-?

sukati lar aper yg derang nak cakap...yg penting aku xkaco idop derang.... :-j

3 comments:

Encik MamaT said...

:O delete.. =(( :((

cik afeera said...

kan ader dlm cd :* kalo xdelete musnah mase depan :-ss

.::WaNiE::. said...

entah2 gambar ngn laki lain

*saja wat corey hazri jels