Tuesday, August 12, 2008

apdet.....apdet....

hehehehe.....mlm ni aku kene gak hapdet ini blog....
ptg tadi my beloved aida sampai cni...
awal2 lagi aku dh cakap ngan bosh aku,aku nak balik awai :p
aku cakap nak balik kui 2ptg....tp kul 1 aku dh cabot....
nguahahahah......jahat kan aku :p

pastu ptg td ktorg jenjalan...puseng2....
balik tu aida ajak lepak kat tmpt dier mlm ni...
tp esok aku keje meh....
walopon aku leh masok lewat,tp kalo leh aku mo tdo d tmpt snirik :p
utk tidak kecewakan aida,aku tepon arm.....
"leh antar fatma x mlm ni?"
"boleh..tp pas arm balik dr tapak lar...sbb mlm ni arm nk g tapak jap"
"orite....da lame x jmpe arm.... :p"
"wendu lar tu....hahahaha"
"hahahahaha....pasan :p"


yesss!!!ader org sudi anto aku balik jap lagik :P
pastu tgh2 lepak ngan aida.....aida sound aku...
"wei....bile k apdet blog ni wei..."
"hehehe....bak meh aku apdet skrg....bizi kije meh :P"


so.....here i am......tgh mengapdet blog kesayangan ku ini.....
aida tgh baring2 ataih katil itu.....
ntah bile taon nk mndi pon xtaw lar tu....
ahaks..... :P

No comments: