Tuesday, September 9, 2008

masa lapang y xlapang....

da lame mendiamkan diri dlm dunia blog neh....
sjak abes blaja ritu....mmg susah nak on9 lorh....
ni sume sbb penyakit M dalam diri...uuuuu
biase lar...kat uTm gune lapitopi kesayangan.....
gune wi-Fi uTm....
kat umah tadek wi-Fi lagik....
ntah bile taon mau pasang itu wi-Fi xtaw lor.....(kalo my dad bace neh kompem kene sound)
hahahahaha.....
dr pagi td aku dok dpan kompiter neh....tiba-tiba.........................





hahahaha...tetibe jerk aku terbukak blog LesS eMoTioNs WiLL CLeaR a CoNfuSeD MinD
aku bace tagged y dier dpt dr WaR IRC2 TeAm 2008

aku bukan tetarik ngan entry cM...(erk!!ampun yer cM :p)
tp kalo cM x cite pasal tagged tu....msti aku xtaw gak....kredit to cM

tgk cni....cM crite pasal tagged yang di bikin senirik oleh incik azman.

bile aku bace tagged tu...cam best jerk...aku pon try ah wat....nk mengisi masa lapang y xbrape nak lapang ni lar!!hahahaha....

yeeeehaaaaaa.....aku berjaya!!!skali wat jerk trus berjaya :p alhamdulillah....tp aku pelik gak cemane dier wat ek??!!

incik azman...tolon ajarin guwe ya!! :D

taggednya bertulis begini ::

Dalam gambar ade dokumen,
Dokumen tersembunyi tak boleh lihat,
Pelbagai kaedah menyorok dokumen,
Cuba lah carik jangan penat.


carenyer senang jerk!!

Sila Klik Gambar di atas ni dulu. Kemudian...save gambar ni pada format *.jpg. Gunakan kaedah open with --> Winzip @ Winrar untuk melihat kandungan fail ini. Isikan nama anda dalam fail yang dikepilkan, kemudian tag 10 orang kengkawan anda lah~ Dengan ini senarai nama semakin bertambah....

5 comments:

bozzobattousai said...

salam singgah,
kretif sungguh sorok dokumen dlm gambar... cam davinci code plak...

cik afeera said...

ekekekek...tu lar pasal....cam best jerk kan...kalo nk send pape secret file,leh send gmbr jerk...org xtaw....hahahaha

Kakmim said...

apa kata subscribe celcom broadband?
hehehhee

cik afeera said...

dah suh dah....tp ayah tamo!!mencik!!mencik!!
ayah kate nnti sy jd tmbh malas!!hahahaha....asek dok depan tenet jerk :p

Cybernetics Mind said...

heheheheh....tetiber telinga ni trdgr2 jer ada org mnyeru2 nm CM, sib baik umpatan tahap intermediate jer...kl tahap xpert & advance siap ler kn bakor ler rumah ni....larikkkkksss kwat2 :)