Tuesday, May 4, 2010

bagi idea siket....boleh?

Rakan pembaca pernah dengar tak mengenai SABUN TAHAN MENGANTUK AQURA??apa pendapat rakan sekalian sekiranya cik afeera menceburi bidang jualan aqura ini?berbaloi kah??adakah sabun ini benar2 berkesan??cik afeera slalu juga mengantuk di waktu persekolahan....asek menguap jer...kadang2 rase segan ngan student...tp nak wat cemane....dh rase nak menguap sangat sangat sangat.....agak-agak kalo ader anugerah ckgu menguap paling banyak untuk 16mei ni...kompem cikgu afeera menang~ huuuuuu....so guys...ape pendapat kawan-kawan sume mengenai sabun aqura yang dikatakan tahan mengantuk ini dan berbaloi tak kalau cik afeera menjadi pengedarnya selepas cubaan yang mungkin berjaya....biasa lar kalau testimoni ni kadang-kadang tak leh percaya sangat kan.....lebih sudu dari kuahnyer.....hehehe...



p/s :: kawan-kawan yang pernah menggunakan produk ini sangat di alu-alukan untuk memberi komen anda....tidak terkecuali rakan-rakan yang cik afeera sayang....

3 comments:

Aida Zahrol said...

aku ada beli. aku rasa sangat bagus kalo ko menceburi. boleh aku beli kat ko je. anyway, aku ada pakai sekali. not bad. kira pakai pagi, tghari ngantuk pakai lagi, smpi petang. kira kalo keje 8-5, kena cuci 2x la tuk tahan. ni tuk aku. anyway aku dah bg sabun tu kat Angel. sbb keje dia 18 jam. mmg sgt perlukan sabun yg berguna ni. heheheh

illafira said...

sllnye kalo nak join bisnes, kt kena try dl brg2 tu br la sng kita nak promote kan org.. ape kata cik afeera cuba dulu.. kalo ok leh arr jd customer..

cik afeera said...

cik afeera dh cube sabun tu...alhamdulillah meeeemang berbaloi....leh lar stat mengorder sabun y banyak2....hehehe.....

iLL :: a'a dh try dh....menarik gaks