Thursday, March 27, 2008

aku d tag~!!

aku telah d tag oleh kakakKu Kinawa~!!huhuhu....org petama yg tag aku :d sblom ni asek tgk jerk org laaen tag men tag~!!tp xpenah nmpk lak name aku d tag~!!hahaha...tp cam best lak kan tag men tag ini...so kalo pas ni aku d tag lagi,aku akan menjawab tag2 itu~!!hahaha...[aku x ramai kenalan pon dlm ini blog.xmacam kinawa :p]pasni tadek da la entri aku yg ngarut2 cam aku tulis sblom2 nih...hahaha~!!tu pon kalo ader yg nak tag lar :p

orite...cite pasal ini tag plak~!!ini tag harus lah d jawab ketika mendengar lagu~!!wajib dengar lagu ok~!!soalan yg d tanya juga haruslah d jawab berdasarkan cerita/pengalaman/apa2 sahaja yg berkaitan ngan diri kamu dan itu lagu~!!habis 1 soalan,tekan next song...pastu jawab soklan kedua lak...pastu next song...xyah dengar lagu tu sampai abeh lar...len kali pon bleh dgr lagu2 korg tu...hahaha...orite....ada paham kah kamu2 sekalian??!!bak kate kinawa...kalo xpaham...iq rendah....hahahaha....~!![seb baek aku da lame tgk ini tag :p so mudah la nak paham =))]


Soalan #1 : If someone say “Is This Ok?” You say?
Song : dia kekasih Allah - errr tatau sape nyanyi lagu ni [sbnrnyer nasyid]
Answer: susahnya nak cari kekasih Allah zaman skrg ni... :(

Soalan #2 : What would best describe your best personality?
Song : permaisuri hatiKU - adeh...sape lak yg nyanyi ni..hahaha~!!aku dengar jerk :p tatau sape nyanyi :p
Answer: sangat sesuai lar ini lagu~!!aku kan pemaisuri~!!hahaha

Soalan #3 : What do you like in a guy/girl?
Song : puji-pujian - raihan <-- btol ker :))
Answer: uish....sangat suke kalo d puji~!!cepat lar puji aku~!!hahaha

Soalan #4 : How do you feel today?
Song : carilah cinta
Answer: oit...kebetulan plak...tgh mencari cinta neh~!!ahaks :p

Soalan #5 : What is your life purpose?
Song : ashabul kahfi
Answer: sape taw cite pasal lagu ni...taw lar maksud dier...huhuhu....

Soalan #6 : What is you motto?
Song: keheningan malam
Answer: d keheningan malam...tdo lagi baek~!!hahaha

Soalan #7 : What do your friends think about you?
Song : yang d sembah
Answer: errrr...jangan sembah aku lar woi~!!sembah Allah sahaja :D

Soalan #8 : What do you think about your parents?
Song : sumayyah
Answer: mereka sangat tabah dalam keimanan utk membesarkan aku n adik2....terutama aku lar...anak paling bermasalah.. :p

Soalan #9 : What do you think about very often?
Song : aduh saliha - mawi
Answer: errrr....no komen :D [sebijik cam situasi aku skrg]

Soalan #10 : What do you think about bestie?
Song : aku ada kerna kau ada - radja
Answer: aku hidup dlm cinta

Soalan #11 : What do you think of the person you like?
Song : bulan-bulan islam - alami
Answer: errr...same ker ngan bulan2 islam :-s aku akan sentiasa mengingati dirinya walaopon jarang d hubungi~!!

Soalan #12 : What’s your life story?
Song : benci bilang cinta - radja
Answer: salu tekena cani T_T kalo benci jgn lar cakap cinta :((

Soalan #13 : What do you want to be when grow up?
Song : behind these hazel eyes - kelly clarkson
Answer: errr...mata aku kaler hazel...hahaha~!!

Soalan #14 : What do you think when you see the person you like?
Song : cahaya cinta - siti nurhaliza
Answer: whoaa...nmpk cahaya cinta dlm diri seseorg itu~!!tp tatau cahay cinta utk siapa~!! T_T

Soalan #15 : What do your parents think of you?
Song : dunia yang sepi - hijjaz
Answer: mak aku cakap...aku suke menyendiri~!!mmg pon :p

Soalan #16 : What will you dance to at your wedding?
Song : fatamorgana - hijjaz
Answer: errr...mcm fatamorgana lar...nmpk jerk cam dance...tp x pon...hahaha~!!xkose i~!!huhuhu

Soalan #17 : What’s your hobby/interest?
Song : gerenti beres - kru
Answer: aper yg aku wat...gerenti beres walaopon kdg2 tu lmbt siap...hahaha~!!

Soalan #18 : What’s your biggest fear?
Song : kian - sape nyanyi ni...aku tatau...huhuhu T_T
Answer: dh jauh dh pon :(

Soalan #19 : What’s your biggest secret?
Song : kau sahabat kau teman - hijjaz
Answer: kau sahabat aku....kau teman aku...tp x sangke ko wat aku cani T_T

Soalan #20a: What do you think about the person who started this tag?!!!
Song: mata hati - hijjaz
Answer: bdk ni wat entri berdasarkan pandangan mata hati dier~!!kene btol lagu ngan soklan2 tu :p

Soalan #20b: What do you think about the person who tagged you to do this entry?!!!
Song : minagawa osamu
Answer: hahaha...kinawa mmg org jepun~!!!cepat r joget tanggo kinawa~!!hahahahahahaahahaha


huh...dh bejaya jawab sume soklan berdasarkan lagu yg dgr skrg~!!lagu dr enpon aku :"> aku sangat suke nasyid :x nasyid mendamaikan jiwa aku yg sentiase serabut....hahaha~!!

aku nak tag korg2 yg bace tag ni~!!iLL da lame xmasok cni T_T

No comments: