Saturday, March 22, 2008

kehadiran seseorg~~!!!

ari rabu baru ni my best fren came here from kL.dier decide nak tdo cni.nak lepak ngan sahabat dier yg sorg ni lar :p mlm tu aku kumpulkan sume mmbr2 skolah aku (sbnrnyer ader 3 org jer bdk batch aku kat utm ni :p) n ajak derang p jenjalan ngan my best fren :x ktorg lepak danga bay jerk pastu p makan2 sambil borak2.hehehe menceritakan kesah2 silam.syok bangat.mcm2 cite kuar.tu br jmpe 4org.kalo jmpe 40 org rasenyer xtaw sape nak dgr cite saper.hahaha masing2 brebut nak bercerita :p maklum ler dh 5taon x jmpe.hehehe.

ari khamis jaz bawak azie p angsana.membeli belah sambil bergurau senda :p mlm tu bawak dier p pesta konvo.p angsana,aku jerk yg membeli sbnrnyer.hahaha.p pesta konvo pon aku gak yg membeli belah tu.mcm aku plak dtg azie bkn azie dtg tmpt aku.hahaha....jahatnyer aku :p

pagi td aku hantar azie naek bas kat sri putri.huhuhu sedeyhnyer terpakse berpisah ngan dier :( ntah bile lar lagi leh jmpe n borak2 ngan dier :( walaopon aku xcite kat dier yg aku ni tgh ader masalah,dier dpt taw gak.huhuhu naluri seorg kawan tu hebat tol :p ntah lar sepanjang dier ader kat cni,aku rase hepi jerk....tp pas antar dier td,aku hampir2 menitiskan lagi skali air mata ni :( nape lar kehidupan aku mcm ni.terase diri ini d permainkan jerk :( thanx azie sbb dtg time aku btol2 perlukan ko :* aku sayang ko zie...really love u..... :*

No comments: