Friday, October 31, 2008

andai kau tahu~~

entri kali ni agak mengarut....jadi kalo ader sesape y xsuke entri y mengarut...sila lar jangan teruskan pembacaan anda.....saya hanya ingin meluahkan rasa hati d cni.....rasa hati y terpendam.....jadi,kalo xpuas ati...korg bleh blah :-w

S,
andai kau tahu...
ku gembira saat itu....
saat kita bersama....
mengisi hari2 gembira.....


S,
kau pernah bertanya....
apakah aku tidak sedih dengan perpisahan ini....
aku cukup menyesal dengan jawapan y kuberikan.....
kerna jwpn itu lah kita tidak bertemu lagi sehingga hari ini.....


S,
tahun ini....2008.....
10 tahun sudah perpisahan terjadi.....
selama 10 tahun.....
ku mencari mu....
di serata tempat.....
namun bayangmu tidak jua ku temu.....


S,
andai kau tahu....
betapa rindunya hati ini.....
akan persahabatan y terjalin antara kita.....
walau cuma 1 tahun keakraban....
namun,
ianya cukup memberi memori indah utk ku kenang hingga kini.....


S,
andai kau tahu.....
ku mohon pembelajaran di cni.....
hanya untuk mencari dirimu....
walaopon aku di terima utk menuntut ilmu....
namun,
dirimu x pernah ku lupa....


S,
andai kau tahu.....
10 tahun ku kesedihan....
tanpa kehadiranmu di sisi.....
tanpa bunga2 keceriaan....
tanpa seulit suara....
yang kurindu......


S,
andai kau tahu.....
betapa seksanya hati ini....
setiap sudut wajah mu terbayang....
setiap langkah penuh keazaman....
niatku hanya 1.....
mencari dirimu di samping menamatkan pengajian ku.....


S,
andai kau tahu.....
diri ini mencari mu tanpa jemu....
kau pasti memarahi ku....
kerna pelajaran terabai.....
hanya untukmu.....


S,
andai kau tahu.....
semangatku di dalam dirimu....
ku pasti....
kau xkan membiarkan diri ini.....
mencari dalam kegelapan.....


namun,
pencarian ini terpaksa ku kuburkan.....
maafkan aku.....
tidak mampu lagi untuk ku melengah2kan masa ku....
perjalananku masih jauh.....
dirimu tak mampu kucari.....
setelah 10 tahun pencarian......
pencarianku hanya sia2.....
tanpa ku tahu keadaan dirimu......


maaf kan aku.....
dari kejauhan ku pohon kebahagiaan mu.....
sesungguhnya dirimu xpernah ku lupakan.......



waaaaa....sowi ler geng....entri kali ni wa agak t'emo....tingat kesah silam....kalo ader sesape y kenal ngan S aku ni....tolon lar kembalikan kepada ku.... :(( sesungguhnya aku amat merinduinya..... :(( da 10 taon mencarik :-s xpenah jmpe :-s yang aku jmpe bayang2 dier jerk :-s

2 comments:

Aida Zahrol said...

10 taon???? ko bercinta sejak 12 taon kaAA???

woi! budak sekolah blaja la...sebok bcinta lak...isk isk isk...

cik afeera said...

erk!!tu kan kawan baek aku weyh....kawan2...no heart feeling meh :p tp sriyesli...aku mmg xleh lupekan dier beb....sgt banyak kenangan ktorg bersama...huuuu