Saturday, November 1, 2008

tag....taG.....taG....

kuikuikui...SAYA SANGAT SUKE MENJAWAB TAG!!SILA LAR TAG SAYA BANYAK2 YER!!

hahahaha...gile punyer statement....time kekeringan idea...TAG mmg banyak membantu :p

errr da lame x jawab TAG...td lepak2 jenjalan kat blog bebudak vF....tetibe lak ternampak TAG utk AFEERA Y DEGIL!!ampes tol KAK WISAH neh...kalo nk TAG tu,gtaw lar dl :p seb baek tgk sblom balik pahang...kalo da sampai pahang...kompem akak nanges xdpt tgk sy jawab TAG :)) hahahaha.....

dah...dah...tamo sembang banyak....nah ni ha TAG ituw.....


susah gak neh nak jawab :-ss


SOKLAN 1:: 7 FAKTA TENTANG CIK AFEERA

erm...aper ek... :-?

1. saye sangat suke makan...walaopon dh kenyang,tetap mao makan :))

[ader sorg mmbr vF penah ckp...xrugi bawak feera ni...g mn2 kompem dier order mkn... hahaha...bukan kah itu membuktikan saye kuat makan :p]

2. saye sangat 'cumil' dan 'sehat'

[jadi..jgn tanyer sama ada saya sehat @ tidak...kerana jwpn saya pasti la....saya bertambah2 sehat...:p]

3. saye suke kan privacy....

[tp kdg2 privacy membuat kan saye bosan....jd,sy akan keluar makan KFC sensorg kalo saya bowsan]

4. saya anak kelahiran TERENGGANU!!

[yer!!saya bukan ank pahang..errr...walaopon membesar sepenuhnye d pahang....hahahaha]

5. saya sayangkan keluarga saya!!

[errrr...walaopon salu melarikan diri dari kehidupan berkeluarga...hahahaha..tp kini tidak lari lagi ^_^]

6. saye SUKA TAG!!

[errr....tapi saye xtaw nk paskan TAG ni kepada siapa :(]

7. SAYA SEORANG WANITA!!

[hahaha...y ni mmg btol2 fakta dr cik afeera.... :p]



SOKLAN 2:: 7 CIRI2 LELAKI IDAMAN CIK AFEERA


1. saya suke LELAKI YANG KAYA RAYA

[wang ringgit sangat penting untuk masa depan ku...supaya nnti dier bleh bg gaji 5riban sebulan kat bini dier neh...hahahaha]

2. saya suke LELAKI YANG ROMANTIS BUKAN MAT BUNGA!!

[tgk ayat tu molek2 yer....romantis...tp bukan mat bunge ok!!saye xsuke bunge!!tapi saye suke teddy bear!!hahaha]

3. saya suke LELAKI YANG BOLEH JADI IMAM SAYA

[supaya nnti dier bleh mengetuai keluarga kami...bleh guide anak2... :D]

4. saya suke PELAWAK n MANJA :">

[errrr...tp bkn mcm pelawak senario tu...cukup lar skadar dier suke wat saye tersenyum...mcm S...S juga seorang y manja n berdikari]

5. saya suke LELAKI YANG MENGHORMATI KEPUTUSAN SAYA

[kalo dier xsuke ngan kptsn saye,bleh berbincang...saye boleh berbincang dengan baek ;)]

6. saye suke LELAKI BERKULIT GELAP!!

[hahaha...lelaki berkulit gelap ni macho woooo....]

yang paling pentingg........

7. DIA MESTI LAR MENYAYANGI SAYA MELEBIHI MENYAYANGI DIRI DIA SENDIRI.....

[kalo nak senaraikan,banyak sangat....tp cukup lar kalo saya senaraikan 7 ni jerk..ahaks]


SOKLAN 3:: NAK TAG SAPER PLAK PAS NI??!!

1. saya nak TAG cik aishii....peminat setia saya...hahahaha

2. saya nak TAG bro Azman....y skarang ni sedang sebuk membuat logo n banner

3. saya nak TAG incik menteil....si pembuat soalan contest.... psst...aku mengharapkan kemenangan weyh :D

4. saya nak TAG aida...my love...miss u dear....xsabar nak jmpe ujong bulan neh... ^_^

5. saya nak TAG bro CM....y sambut bedey dier smlm (31 oct) adiah bedey ni bro...kes kes kes

6. saya nak TAG bro madir....my silent reader....kawan vF :D

7. saya nak TAG adeqku dayah....da lame bdk neh x update blog....huuuu



tu jer lar dr cik afeera stakat ini...jadi kepada sesiapa name y bertuah itu...sila2 lar jawab tag ini yer....errrr y dh berpasangan pon xsalah menjawab pasangan idaman kalian kan.... :D

8 comments:

Unknown said...

hehehe cik afeera,
thanks sebab TAg, nanti Kreuger free
insyaallah kreuger buat. tapi buat
mase sekarang ni kreuger terlalu
penuh dengan permintaan logo
dan baner dari kengkawan blogger.

nanti bile dah free, kreuger jawab
tag cik afeera... worait...

thanks sebab still ingatkan Kreuger.
worait... jage diri, smile always.

Keep on posting everydays~

Kreuger®

cik afeera said...

bro kreuger....ekekekek....kalo x on9 pon tingat gak blog warirc2 tu....tetiap ari pon tingat :p

asek pk jerk mende lar bro update arini ek....hahahaha

ni sementara tgh bercuti kat jB ni leh lar update ari2...nnti da abes cuti da susah mo apdet :( malas nak bukak tenet kat umah :p

UnGu VioLet said...

salam ziarah.. salam kenal.. nice blog..

cik afeera said...

salam kenal kak....slalu2 lar dtg mlawat yer ;)

Anonymous said...

alorh.... aku dah banyak citer sal aku nyer life..
lain takde?
hehe

cik afeera said...

menteil...ah...tadek....tadek....WAJIB jawab neh!!hahahaha

adeq said...

alo yayang...
sy sgt bzy ini mgu..
antii sy reply tag kamo ye:*:*
manyak cantek kamo nyer blog...

cik afeera said...

cepat2 cket reply tu yang :-w


a'a da shantek :x jeles ah tu :-" tgk lar banner y saye wat tu :))