Sunday, November 9, 2008

rentetan peristiwa dari kesedihan sehingga kegembiraan terbina~!!

semalam ari sabtu....arini ari ahad.....
aper y berlaku semalam??!!
aper pulak y berlaku arini??!!


semalam....aku bangun tdo jam errrr kalo xsilap 930 pagi...dan aku terus sambung menonton muvie kurosagi. kemudian mmbr ajak pegi makan...aku katekan..."kamu pegi lar..aku tanak makan" selepas puas aku beguling2 d atas lantai, aku beralih baring d atas katil pula....masih lagi menonton muvie kurosagi. lebih kurang jam 1 tgh hari aku mandi...errrr aku mmg xsuke mndi d kala subuh menjelang!sejuk! :err: selepas mandi,aku teruskan xtvt aku menonton kurosagi lagi....sehingga aku terlelap sehingga jam 530 petang...ohhh...mmbr aku kejut tanyer nk bli mknn ke x upernyer...lagi skali aku jawab..."xper lar..aku tanak makan...kamu pergi lar beli"

owh....pastu aku sambung tdo sampai jam 8 malam....kemudian aku bangun,sambung nonton muvie lagi....setelah abes cite tu...aku pon dengan tanpa rase bersalah pergi mandi n terus layan tenet....dok lepak2 kat blog2 kengkawan cyber....walaupon aku x tgglkan komen,tp aku tetap membace sume posting y aku x sempat bace sblom2 ni...itu lah aku....dalam dunia blogging ni...aku sangat suke membaca cerita2 rakan2....aku jadikan pedoman hidup aku....hidup aku slalunya ntah ape2...penuh dengan kebowsanan...mgkn sbb tu aku xkekal lame dengan sesuatu hubungan **erk!lari tajuk....

kemudian aku sms mmbr skolah...biasenyer aku sms dier kalo nk bincang pasal reunion je...tp mlm td aku nk mengisi kekosongan dan kebowsanan y ada....aku layan sms ngan dier dr kul 10malam hingga jam 245 pagi...naseb baek sms 1sen..muahahaha...sms kami berakhir dengan alasan aku tertido ketika menaip** oohh...aku slalu tertido ketika sedang menaip sms...mgkn kerana minda ku bekerja utk menjawab setiap pertanyaan y d ajukan.....oohhh kehidupan...:dizzy:


ari ni....ari ahad....aku bangun jam 1000 pagi..ooohhhh ari ni aku terlewat setengah jam dr ari semalam....itupon aku terjaga ketika enset bunyik "beep". itu tandanya ader msg masok...oooo rakan seperjuangan aku msg....dier stuju nk juin reunion tu nnti n dier ajak aku g skali ngan dier...naek kreta dier...alhamdulillah....tambah sorg lagi rakan y sanggup berkorban wang dan masa untuk berjumpa rakan2 y laen...thanx kepada y bg support...i'll make sure all of u happy on that weekend....kemudian aku on9....lepak2 kat blog...mlm td aku terlupe nk tutup laptop....(sebenarnyer aku mmg jarang tutup laptop ni)...

tgh2 syok on9....mmbr ajak pegi beli mknn....mula2 aku ingt aku tanak mkn lagi...tp bile d fikirkan balik,kesihatan aku haruslah di jaga dengan rapi..jadi aku pon bersetuju pergi membeli mknn bersama2 dia.....sebelum beli mknn,aku pergi bejumpa pakcik ATM dl....ak ingt nk mnta sedikit wang perlindungan dr dier...tp malangnya dalam akaun aku hanya ada RM14.35 sahaja!!oohh....abg dan ayh ku belum masukkan duet perlindungan lagi rupernyer.....jd,dengan muke slumber aku meminjam wang rakanku....yer!!aku kekeringan wang perlindungan....sbb tu smlm aku x mkn n bermalas2an d atas katil tumpang ini.....erm.....

arini aku mkn bihun goreng....xtaw knape aku tadek slera nk mkn nasi..mgkn kerana abg dan ayh aku blom masokkan wang perlindungan mental....oooohhhhh....

lagi skali aku wat muke xmalu merequest kredit dr umi n abuyah...kemudian,tepon abuyah tanyer duet dh masok ke blom...(sebenar nyer dh taw duet x masok lagi)...tu lar anak....hanya taw meminta ketika memerlukan sesuatu....tp xpenah nk tunaikan aper y umi n abuyah minta :( ooohhhh.....

br td abuyah tepon mnta no akaun...harap2 no y aku bg tu btol...sebenarnyer aku x ingt mn aku letak buku bank aku....harap2 juga abuyah masokkan duet ke akaun aku...bukan akaun anak dier y laen....oohhh....

arini jugak berlaku sesuatu y membuat kan muke aku kembali sedikit ceria....thanx bro :wink: bro kreuger a.k.a encik azman pengcreate logo n banner y berjaya telah mengcreate banner utk farifah.blogspot.....jika kamu2 semua perasaan....banner d atas itu telah d tukar dengan banner y baru..y lebih cantek....itu lah hasil rekaan encik azman....mgkn lepas ni encik azman boleh membuat rekaan baju red carpet pula~

encik azman kate aku komen kat blog dier mcm sembang dlm ym....muahahaha....sori lar bro....sy mmg mcm tu...kalo reply tu salu x hengat~

lagipon sy jarang ber ym....sbb connection y slow cam hampas kelapa ni telah menjatuhkan semangat sy y tggi menggunung untuk b ym....dan sbb itu jugak la sy menjadi kan blog encik azman sebagai tempat sy nk lepaskan gian ym....muahahahaha....

kalao menteil jadikan entri itu sebagai 1 tag dan sy terpilih utk menjawab tag itu...mgkn blog encik azman merupakan blog y pertama y saye suke...sebelom blog menteil...ya!!dl sy suke blog menteil sblom jmpe blog encik azman...tp setelah jmpe blog encik azman,sy lebih suke lepak d warirc2.blogspot berbanding menteil.net....sy akui menteil.net mempunyai entri2 y menarik dan hebat!begitu juga dgn blog encik azman!

knape aku lebih suke warirc2.blogspot berbanding menteil.net??!!

jawapan aku hanya 1....aku sgt sukekan HITAM dan kesederhanaan.....hahahaha

so menteil kalo nk suh aku salu lepak kat sane...ko kene wat background kaler itam n kurangkan org2 komen kat sane...muahahaha....setiap entri ko terlalu ramai y berebut2 nk komen...jd aku bg peluang kat org laen utk mengomen d sane....jgn marah yer menteil :err:


a big thanx :girl_4::flower::kiss::bye::sleepy::sleep:

9 comments:

Unknown said...

amboih... panjang giler entri ni.
jenuh aku nka menghabiskan.. ekeke
tapi kan... antara blog blog lain,
blog menteil pon adalah antara blog
yang aku minat.

aku kerap jugak pg ke blog die.
usha usha citer terbaru.

So bagi aku blog menteil menronokkan
untuk bibace.... so blog die lagi
best dalam blog aku...

ok cik affera. semoga happy dengan logo terbaru~ worait!

Kreuger®

cik afeera said...

hehehe..btol tu..blog menteil entri dier mmg best2....tp background ala2 jejaka tampan tu sy kureng cket...huhuhu....


**niat sebenar nk tgk blog menteil betukar jd itam...muahahaha



errrr memule ingt nk wat entri laen...tp tetibe rase cam mls nk wat 2 entri...satu kan ajer lar...huhuhu....nyway,thanx sudi bace sampai abes...muahahahaha

alamanda said...

hello dear. cam baca novel gitus. akak bet, musti ko ni novelis. huhu.

humbleandmodest said...

ahad.
hari ini.
aku exam.
damn!
huhu.

cik afeera said...

kak ummu....errrr errrr tu akak blom bace blog menteil lagik...menteil novelis terkemuka....sy ni student jerk...muahahahaha


humble&modest....muahahha...cian...cian....smlm ahad aku lepak kat jusco tmn u jerk :p

Unknown said...

hitam itu menawan kan awak...hehehehe =)

cik afeera said...

eleea...a'a lar awk...itam itu sangat menawan...hehehe...meh kite sesame suh menteil tukar wajah menteil.net ke itam~~muahahaha

Anonymous said...

hitam?
oh tidak...

selalu aku mengelak walaupon theme itu sangat lawa..
puncanya sebab ada hitam sahaja.. sanggup aku tolak tema yang lawa itu..

aku ada sebab.. hehe...

cik afeera said...

laaa...menteil...buang lar kjap ko punye sebab tu demi aku~~muahahaha