Wednesday, November 5, 2008

ko pehal??!!

ko pehal??!!nak gagalkan aku ker??!!xcukup ker ko dh nyusahkan aku??!!dah membazirkan duet aku beribu2!!ni nak wat aku marah lak??!!sebelom ni aku leh kawal!!tp arini ko memang melampau!!laki bini same jerk!!seriesli aku rase mcm nk g bunuh manusia2 itu:girl_13:!!:girl_13:


memule ko kate sistem aku ok!!pastu ko suh aku present lagi skali!!pastu cakap aku xlayak nak dpt D pon!!hellowww~~!!!ko ingt bebudak laen y dpt A tu sistem derang bagos sangat??!!sistem aku y tadek error ni bleh ko kate xlayak lulus even D??!!kalo ko rase ko bagos sangat....sile lar truskan sistem aku neh!!aku cabar ko!!huh!!macam bagos!!

entri kali ni agak kasar bahasenyer...aku bengang!!seriesli aku bengang!!dier dh banyak menyusahkan idop aku :-L entri lepas aku cakap aku dalam ketenangan...memang!!time tu aku mmg tenang....cool jerk...mggu lepas aku berjaya kawal sifat marah aku....tapi arini emosi aku melampaui tahap norma seorang manusia!!

aku extend study aku sbb pasangan laki bini ni lar!!ketua jabatan dh lepaskan aku!!kalo x....bulan 8 ritu aku dh bleh konvo same ngan kengkawan y laen!!aku bengang!!duet da maken banyak abes!!tp result cam hampeh!!sesia aku bersengkang mate siang malam buat sume skali!!sistem lame aku buang n develop sistem baru!!tup tup ko kate sistem aku xlayak nk lulus!!@#$%$^@#^&*%&!!

da lar sahabat wat hal!!!arghghhhhh!!!somebody help me out of dis messy situation plz!!!huh!!

No comments: