Saturday, November 8, 2008

presentation~!!

"ok fatma...teruskan..."

"encik nak tgk aper y saye repair jer kan?"

"kalo nak tunjuk sume pon bleh gak...tp saye malas nk tgk"

"$#!^!!"

"ok...br ni encik xpuas ati sbb sistem saye kluar kan output negative...y mn output sbnar positif.....blablablabla"

"tu baki tu knape kosong?"

"sebab baki item ni untuk baki peralatan y dipohon...."

"awk salah kire ker??"

"x ah....mmg jwpn dier kosong...sbb item y dipohon sume available...kalo xcukup item,baru lar kuar data y bukan kosong kat cni..."

"aper awk ckp ni??!!knape plak bleh jadi kosong"

"ok cani lar....bayangkan kalo encik mohon pinjaman peralatan dr sy...blablablabla..."

"saye tgk tadek perubahan sistem awk ni....same jer ngan ari rabu ritu...."

"oww $#!^!!aper dier ckp neh...."

"pehal plak tadek??!!encik xnmpk ker y sy tunjuk td??!"

"yer lar...y tu jer kan....y lelaen?"

"heellloowww...y lelaen kan sume dh ok!!encik pon suh repair y ni jerk..y lelaen sume dh ok....xkan sy nak repair aper y dh ok??!!"

"bagi saye,sistem awk same jerk ngan sblom ni...tadek prubahan!so,sy bleh ckp markah y akan sy bg tu same jer ngan markah sblom ni...tadek perubahan"

"pehal plak tadek perubahan?!!kalo sy taw tadek perubahan,sy xkan dtg arini!!penat2 sy carik error....tup2 encik kate tadek perubahan??!!!$#%$&^%@!$^"

hurmmmm...akhirnyer bom kemarahan aku meletus gak smlm....aku taw x spatotnyer aku melawan ckp panel tu....sbb dier bertanggungjawab ats markah aku..tp time tu ak dh x pedulik lagi ngan markah y dier nak bagi...y aku taw....sistem aku tadek error!!aku dh explain sistem aku...tp dier still xpaham!!hampeh!!aper y dier makan ek sampai xpaham mende y simple?!!

huh!y aku bengang tu....bleh plak dier gelak time aku hangin tu...$#!^!!errrr mgkn dier ader masalah mentel(bukan menteil)....muahaahaha,...

pastu KJ (my supervisor) masuk...KJ ckp, kalo nk repair sistem ni...dier bg mase sampai sblom 9hb..tp kalo tanak repair dh pon xper...sbb repair tu dh ok...aku terpikir gak..aper lagi y nk d repairkan?!!sume mende dh ok....msti KJ ckp camtu sbb nk lepaskan aku neh..hehehe....thanx KJ....love u :kiss:


spanjang aku dlm lab tu....cket pon aku xpandang dier...aku rase tahap kebencian aku kat dier dh mlampau!!aku xpenah benci org sebenci ni!!oh....berdosanya aku membenci pensyarah sendiri!!

pas kuar dr lab tu,trus aku g jmpe KJ tersayang..ngehehehe...

"yer fatma...nazirah...noraini...tahniah yer....kesian kamu....tp alhamdulillah akhirnya kamu bertiga berjaya harungi cabaran ni....tahniah yer"

"thanx doc....tp knape bleh jd smpy cani skali doc...ati sy sakit ah doc..."

"xper lar...dh lepas kan?report kamu dh siap kan fatma?"

"yup..td sy dh antar kat doc....bile doc nk bg balik?heheh...xsabar nk jilid neh"

"orite...ari isnin nnti kamu dtg ambk yer..nazirah n noraini bile nak antar report??"

"errrr..ktorg antar ari isnin leh x doc?"

"ok...wat leklok yer report tu...."

"thanx doc..."


fuh!!finally i'm release!!waaaaa...sangat bahagia~~

pastu trus tepon abuyah...cite kat abuyah....tp aku xcite sehebat mane aku betaki ngan lect tu...nnti ah balik umah aku cite satu per satu....

"i'm sorry dad....time tu angh x ingt aper y abyh ckp...angh ingt sistem angh jer...sorry yer..."

xsabar nak tunggu ari isnin...pastu bleh jilid thesis...pastu bleh balik pahang trus~!!yeeehaaaaa.....da wendu nk makan mknn umi neh..hehehe....sangat bosan dok jB!!nak plak tumpang bilik org...herm.....

No comments: