Saturday, November 15, 2008

slamat tinggal~!!

memule aku nk ucapkan slamat ulang tahun kelahiran kepada sume kengkawan y sambut ulang tahunnyer pada bulan november....
terutama cik aishii (14 nov)....

okeh....ni mgkn entri last aku sblom aku kembali berbloging lpas aku dpt keje nnti....
huhuhu....skrg ni jam 2.06 aku kat cc...tgh tggu umi n abuyah....derang dtg cni nk ambk barang2 n aku......yeeeeehaaaaaa~!!!!aku dh berjaya!!lpas ni aku dok lepak kat umah jerk...jd suri umah sepenuh masa...muahahahaa.....sesape ader keje kosong y nk bg kat aku tu leh lar sms aku yer :D errrr eceli aku dpt tawaran keje selama sebulan....huhu...jadi guru tusen....doakan aku berjaya menjadi seorg guru seperti ayah aku yer...hiks.....

smlm br siap jilid tesis....aku rase ader y salah...kalo penyelia cek,mampos aku!!tp aku xsempat nk jmpe penyelia...muahahaha.....aku mntk tolong mmbr jerk antor kan :p arap2 penyelia x cek :p kuikuikui.....


yes!!arini aku bleh tunjukkan hasil usaha aku kat ummi n abuyah....hadiah dari aku untuk ummi n abuyah...kasih sayang dan pengorbanan kalian azimat perjuangan!!thanx mom...thanx dad.....I LOVE BOTH OF U!!!

3 comments:

Unknown said...

Alaaaaa....emmmm...ok r...
pape pun jnji slamat...jgn lupa ktowg...
ekekekeke

tek care...
nice 2 noe ya... =)

Wahidah said...

hurm...selamatmencari pekerjaan okey..

cik afeera said...

kak eleea...hehehe..mane bleh lupe uol kat cni...ni lar dunia ku...hehehe....



wahidah...dh dpt keje....tp temporary jerk :p y btol2 lmbt lg kot...huhu