Sunday, November 2, 2008

thanx menteiL~!!

assalamualaikum.....@kakros01

ekekekek....tetibe lak rase cam nak hepi jerk arini :laugh:sebab aper??!!sebab.....sebab....sebab.......errrr sebab...... :err: segan lar nak cakap :girl_5: hehehe....

sebab tadi menteil dh umumkan pemenang contest y aku masok tu :girl_5: ekekekek....thanx yer menteil....walaupon bukan lah aku pemenangnyer :laugh: tapi aku cukup hepi sebab bleh bli adiah tu dengan diskaun 25% :pompom::pompom: hahahahaha....xsesia aku masok :girl_5: mekaseh bebanyak pada incik menteil selaku penganjur dan mr am y sponsor that adiah....sangat menarik....:err: nnti bleh lar aku tuntut adiah tu yer menteil....tp bukan skrg lar....tggu aku setel sume keje n aku nk stat bangunkan web femili nnti aku tuntut yer adiah tu :girl_9: korg jangan tarik balik plak adiah tu :cry:bagi aku mase k :angry:hahahaha....thanx to menteil sbb menghargai karya aku y ntah pape ni... :smoke: nnti wat contest y senang2 jer dh lar yer :reading: pastu jangan lupe bagi aku 1st prize plak @mail01 hahaha.....


last from me...a big thanx to u my fren :wink: nah amek bunge nih :flower:


kalo korg nak taw....ni lar adiah y bakal aku tuntut tu....hahahaha...dengan pembelian harga diskaun 25% :girl_4:

HOSTING DAN DOMAIN!!!!!
1000MB Space
Unlimited Bandwidth
Unlimited Email,
Unlimited Subdomain,
Unlimited MySQL Database
99.9% Uptime
Fantastico
2 Addon Domain
Unlimited Park Domain
FREE LIFE TIME DOMAIN. (.com,.net,.biz,.org,.info)
HARGA : RM100

a big thanx ^_^

4 comments:

Anonymous said...

hehe... aku menghargai semua reader aku.. eceh...

thanks untuk http://myonlinehoster.com sebenarnya..

cik afeera said...

errrr lupe lak nk letak link tu :)) td ingt dh nk letak....tp telupe gak =)) malas plak aku nk edit smule :p =))

**aku sungguh terharu**

hahahahaha

EP_JB said...

huhu cm best jer

cik afeera said...

kes kes kes...mmg mcm best....hiks...tp kalo xreti nk gune cam aku neh xtaw lar best ker x :)) menteil kene jd ckgu ak r pas ni :p