Saturday, November 29, 2008

die sudah berpunya~~

hai kamu-kamu yang sedang merindui tulisan saye ^_^
so sowi da lame x hapdet blog neh....da besawang da pon kan.....huhu
tp blom cukup sebulan lagi kot...kuikui...

okeh.....kalau kamu-kamu semua nak taw....cik afeera sekarang sudah bekerja!!ya cik afeera sudah mendapat pekerjaan baru!!hehehe...satu pekerjaan y sangat mulia....mendidik anak-anak bangsa...yup!!cik afeera seorg guru!!student2 cik afeera panggil cik afeera, cikgu fatma....pada asalnya nk suh panggil cikgu afeera...kang pelik dek org plak kan~~ maklum ler tuan empunya pusat tusen tu kenal cik afeera dengan name fatma arifah....bukan name cik afeera...huhuhu....layan kan aje~~

cik afeera mengajar subjek matematik dan matematik tambahan...jadi,jika gaya bahasa cik afeera tidak menepati syarat-syarat penulisan bahasa melayu,jangan salahkan guru bahasa...kerana bahasa matematik bukan lah bahasa melayu :p

ketika ini cik afeera sedang baring2 d atas katil sambil mengadap lappy cik aida....oh ya....ujong minggu ni cik afeera menghabiskan masa cuti cik afeera di rumah kawan2 baek cik afeera,d puncak alam dan ampang....

dah 5 taon kami tidur sekatil....akhirnye pada 23 nov lepas,seorg kawan baek cik afeera ni slamat menjadi seorang isteri ...walaopon nikahnya minggu lepas,tp kenduri nye di adakan pada arini (29 nov 2008)....

rase mcm mimpi jer dier dh nikah.....huhu...kalo dl,ktorg salu tdo sekatil...sebantal....tp kini da xbleh dh...huhu...dier da ader teman laen...dl,ktorg salu lepak2 sambil nonton video....tp kini,da xleh nk nonton video bersama2 sampai pagi :( sangat banyak perkara y dulunya kami dapat wat bersama....tp kini....segala2nya telah berubah...hukhuk...

cik afeera jelesz??!!ohh....mgkn sedikit jeles.....x kurang jugak perasaan bangge.....bangge sebab dia sangat cantik!!n dier dapat seorg suami y sangat penyayang!!cik afeera bersyukur....alhamdulillah....giliran dier dh berlalu....giliran cik afeera??!!bile lagi??!!bile ek??!ntah lar....kalo dh sampai masenyer nnti ader lar tu... :D

"fatT..jmpe calon x?klw ader y berkenan,gtaw jerk....nnti aku ejaskan...."

"hahaha...ader....ader.....nnti aku sms ko ek...."

"mama xpcaye larh fatma tadek sesape lagi..msti dier sorok2 neh"

**i'm just smiling**senyum2 comey kat mama**hehehehe

***pssstttt beb....eceli aku lom ready nk carik calon ah...kalo ader jodoh tu ader lar....ak bkn x cube...tp ati aku y jahat ni dh wat mcm2 kat lelaki2 y cube rapat ngan aku....may b aku xcukup matang mcm ko kot....


aku bangge n bahagia atas majlis ni**aku harap ko dpt lalui kehidupan rumah tangga y sempurna n menjadi seorg isteri n menantu y solehah dan mithali....tahniah beb!!i love u!! ^_^

9 comments:

Unknown said...

calon tuh ramai...
kengkawan blogger kan ade... ekeke
takkan tadek yang tersangkot kot
miahaha~

Kreuger®

Aida Zahrol said...

weh...aku lagi bangga...pengapit myfoo...

thanks ah nad mekap aku lawa2...huhuhu...aku pun melaram hari tu...



eh...banyak ke calon mr azman? mr azman tamo offer diri? heheuuu

Anonymous said...

Selamat berjumpa calon dgn cepat,,haha... Malaysia x de salji la.. :)

Unknown said...

carik la sorg dik....ahaks...jhtnya aku ngajor bkn2 kat budak ni...anyway...selamat mnjadi sorg wanita yg bekerjaya...xmo sedey2...insyaallah...t jmpa jodoh yg baek cam 'abg' kreuger...ewahhh...abg lg...ekekekeke

Unknown said...

hahahahaha~
hype cikgu afeera...kahkahkahah..
lepas nie boleh blaja free...

http://hysham.terbaek.com

cik afeera said...

ceit~~penat aku taip pepanjang~~ tp ilang cemtu jerk~~ huhuhu


da tadek smangat nk taip smule [-(

incik azman....kengkawan blogger mmg ramai....bleh incik azman perkenalkan sorg dua utk cik afeera??!!miahahahaa


cik aida....anda mmg shantek aritu....tp aku lagik jelita~~!!hahahaha...errrr incik azman da nak tamatkan zaman bujang dier....so,xleh lar nk offer2 dirik dier snirik~!!miahahaha


azah....i kat oversea neh!!miahahaha...mampos lar aku mnipu :p errrr tolong carikkan calon utk i zah....ekekekek.


kak eleea....mish u lor....akak ader calon mcm 'abg' krueger x??ekekekek....mcm 'abg' akak pon ok gak tu :p


ni isham ker aneysz nih :-? kempius jap...miahahaha.....mari....mari....satu jam rm50...hahahaha...tp utk ko aku bg rm70 sudeyh~~miahahaha

Aishii Subject said...

gedik ar, tido sekatil pun nk btau.. ;p

Unknown said...

Aitcheh...sempat lagi nk kenen gue pnya abg...=p

cik afeera said...

cik aishii.....op kos lar kene gtaw....kalo bleh lebih dr tu pon aku nk gtaw....wawawa...


kak eleea....hehehee.....'abg' akk kan best~~