Monday, May 4, 2009

kau bukan milikku lagi??!!



maaf....saye taw saye tidak sempurna utk memiliki dirimu.....
tp percayalah....sy cukup menyayangi kamu~!!
bukan utk seketika.....
tetapi utk selamanya~!!
sudah bertahun2 aku impikan utk hidup bahagia bersamamu.....
tp mungkin sudah d takdirkan.....
kau bukan milikku lagi....

walao aper pon dugaan y datang....
akan ku harungi sekuat y termampu.....
kau sudah berpunya.....
tp 1 ari nnti aku akan pastikan kau menjadi hak milikku.....
itu janjiku~!!
walao aper jua rintangan........

arini kau hadir ke dalam hidup ku......
tp esok kau pasti pergi bersama si dia.....
tersenyum manis melambai kepada ku.....
meninggalkan kelukaan di dalam hatiku......
aku benci itu~!!tp aku sayang kamu~!!
i hate u coz i love u......
walaopon aku taw x mgkn utk kamu memberi kasih sayangmu itu~!!


saya masih d cni....
menanti kasih y xpasti~!!

12 comments:

Anonymous said...

alala. sedihnyee *sob*

cik afeera said...

erk!!sedeyh ker??mn ader sedeyh lar...biase ajer ^_^

Intan said...

sape kah "dia" yg kamu maksudkan itu wahai cik afeera :P

adeq said...

erm....windu kamo..:*

Unknown said...

Errkk.. dik takutnya...cam nk jadik perampas lak...
adoyai...
hehehe

WiShA said...

uwwwaaaaaaaaaaaaa..cedeynyeee..
fira sbrla yer..akk phm itu.
akak th can rsnye huhuhu..

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

siapakah Dia yg dimaksudkan itu:-?

cik afeera said...

kak intan....ekekek....siapa ya DIA itu~ sila lihat entri terbaru.....di sana saya nyatakan siapa DIA itu....ahaks

cik afeera said...

adeq....kan sy kate...kalo wendu....meh r cni...hahahaha

cik afeera said...

sis eleea.....ekekek.....kalo rampas hak sendiri takper kot~ lalalala

cik afeera said...

kak wisha....aper y akak paham ek :-? mcm salah topik jerk neyh :-" lalala

cik afeera said...

kak meL....sila bace entri terbaru saye.....nnti anda akan taw siapakah Dia yang d maksudkan itu :p