Friday, May 8, 2009

revealing the truth~!!


ekekek.....pertama-tamanya saya nak minta maaf dekat kawan-kawan sekalian sebab kalian MUNGKIN telah salah sangka dengan entri saya sebelom ini. Sebetulnya entri tu tidak d tujukan kepada orang-orang lain di luar sane.....ianya cume ditujukan kepada sesuatu...dimana sesuatu itu berada di rumah saya sekarang ini :) ingt x entri yang dulu saya penah crite pasal duit gaji saya?

ok....untuk gaji bulan 4 pon da hampir habis....saya beli si dia untuk kebahagiaan dan kemudahan kami sekeluarga.....si dia tu saya tanggung dan jaga kebajikannya.....tapi dia berkahwin dengan orang lain dan orang lain yang menggunakannya....... :(

sebab itu lah saya katakan suatu hari nanti saya akan pastikan dia menjadi milik saya selamanya....dan sudah lama saya idamkan untuk hidup bersamanya.....


ada yang katakan bunyinya seperti ingin menjadi perampas!!TIDAK!!tak mungkin saya menjadi seorang perampas sekiranya si dia sepatotnya menjadi hakmilik saya :) dan saya yang memperkenalkan si dia kepada ahli keluarga saya yang lain :)

ini lar si dia yang saya maksudkan itu~ sila hayati dan beri sedikit komen yang bernas yer kawan2 :)


ekekekek....tu lar die...setiap bulan saya bayar,saya penjamin,saya yang meminta,tapi diberi nama atas nama umi saya....dan digunapakai oleh Along saya~

owhh...saya hanya diberi sebiji kancil untuk di bawa ke sekolah......tapi sekarang ni saya masih lagi dalam proses untuk mengambil lesen kereta......jadi, umi saya yang akan menghantar saya ke sekolah setiap pagi dan kadang-kadang saya ke sekolah bersama jiran saya yang baik hati :)



mungkin ramai yang tidak perasan
kewujudan sesuatu untuk kalian
seperti yang saya jerit
di kotak jerit blog anda semua.....
sesuatu tu ade di sini....
sila la ambil khas untuk kalian :)

16 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

set!
ko bawak weekend nant
hahah mampus aku :P

Aishii Subject said...

cess gediksss

cik afeera said...

zie....berani ker ko nak naek ngan aku~ hahahaha....

cik afeera said...

eshii....saye kan cikgu yang gediks~!! lalalala

Unknown said...

Hakhak..
Hampown la dik oiii
Sis mana la taw kias2 nih...
blajar dulu amik IT
kihkihkih...

boboiz said...

wh..kau punya bahasa mengambar kan aku seorang yang curang jek..huhu

adeq said...

afeera...!!!!

gediks tol dak nie[-([-(

ble mau bg sy tumpang kekaseh kamu itu..:)):))

cik afeera said...

sis eleea....ekekek....xper....biase lar bhse kias utk org y single~ hahahaha

cik afeera said...

boboiz....hahahaha....ntah2 btol ko curang~ lalala

cik afeera said...

adeq [-x sukati jerk nk tumpang2 kekaseh org [-( carik r kekaseh sendirik >:P =))

adeq said...

sy lom mampu nk de kekaseh sndri..:((:(( kejamnyer kamo..:((

cik afeera said...

hahahahaha.....meh lar cni jmpe pakwe saye ;;) tp jmpe jer lar ek :-"

adeq said...

sy mau naek skali lor..;))

cik afeera said...

dtg lar dulu :-"

adeq said...

InsyaAllah sy dtg kamo tgu...:X

cik afeera said...

bile lar tu ek 8->