Friday, April 24, 2009

dunia duet~!!



hohoho....smlm gaji masok lagi~!!
bestnyer kalo cani.....
ujong bulan jer...gaji masok.....

tp kalo dpt duet tanpa kerja.....msti lagi best kan~!!
hahahahahahaha....


oowwhhhh.....bulan lepas sy dpt gaji tertunggak utk 3 bulan......
sangat best lor kalo tetiap bulan dpt gaji tetunggak :p
tp tu xmgkn berlaku~
sbbnye.....kalo aku nk gaji tertunggak,bermakne aku xbleh dpt gaji slama 3 bulan lar~!!
aku nk makan haper kalo 3 bulan tadek gaji??!!
ko nk tanggung aku mkn x weyh??!
jom r tanggung aku makan free 3 bulan.....
bleh aku dpt gaji tetunggak :p

ok....ok....stop it...
bulan lepas wlwpon aku dpt gaji tetunggak.....
tp sume gaji2 tu da abes~!!
sy ulang lagi skali D.A.H. H.A.B.I.S~!!
gile boros aku blanje....
huhuhu....

nk taw aku bli aper sampai abes dlm skelip mate??
ni haaa.....tgk ni......



this phone for this person~!!



tu....tu...y lelaki tu......hehehe.....

n this one..........



is for him........



dah....pasni jgn nk ngengade mrajok nk enpon lagik~!!
huhu......

gaji bulan ni???
ermmmm.....br dpt smlm...arini da abes~!!
gaji bulan ni nk bli aper plak??

rahsiaaa......nnti kan kemunculan nyer :p


gmbr2 ni sume
aku ambk kat pakcik yahoo~!!
kecuali
gmbr2 manusia tu jer
aku ambk dlm laptop aku :p

6 comments:

Aishii Subject said...

yahuu.. spatutnye gaji aku utk 3bulan masuk hari ni gak...tp aku lum check lg. ^_^ nk kawen nk kawen

cik afeera said...

cpatnyer ader komen :O aku br pos...da ader komen :O


hahahaha....tahniah....tahniah....leh lar ko blanje aku kan~

meh r dtg pc fair kat tmpt aku :">

Unknown said...

Errr...sis taw...
gaji bulan ni...
kongsi sket masuk acc sis...
taw la sis nk bli apa...
ekekekeke
=)

illafira said...

hi.. pe kabar??? owh..dah keja pe.. ko keja pe eh..???

mademoiselle azieshakespeare said...

banyak duit eh...
buku aku jual rm27, kasi up lagi
haha ;p

cik afeera said...

sis eleea....ekekek....leh cemtu ek....tp kan sis...duet tu da abes lar~ lalalala


iLL....hehehe....a'a aku da keje...tp keje sementara jerk....kontrak sampai ujong taon ni :-j



zie...wahahahaha....gile ko...sampai sploh hengget tu lebih....x aci....x aci....patotnyer kene kurangkan rm10...sbb ko da bace~ lalalala