Saturday, April 18, 2009

berakhirnya sebuah penantian~!!



aku x ingt either aku pnah cite ke x pasal mamat ni kat dlm blog aku....hehehehe.....sangat banyak cite pasal mamat....sampai cite pasal minah pon aku leh kire baper kali jerk~!!hahahaha...

whateva....biase lar tu.....xkn pompuan nk cite kesah pompuan kan~ hahahaha....ok stop ngarut2~!!

semalam aku ke pasar malam bersama adk2 dan ibuku....ececeh.....starting mcm nk wat cerpen lak~!!hahahaha....

ok...ok...serious~!!smlm aku g psr mlm ngan femili aku (y pompuan jerk...y lelaki kene tggl kat umah..hahaha....)

mase aku tgh dok jenjalan nk carik kasut baru (ehem...ehem...aku pakai kasut pasar malam...so what??!!), aku terserempak ngan my fren ms skolah rendah,kak de....

"kak de,mntak no tepon"
"kak de xbawak enpon lar ngah.."
"xper...bg jer no tepon k.de...nnti angh miskol"
"ambk no k.de jer ker??"
"erk!!saper lak neyh??"
"cube ko teka...saper aku.... :-" "
"rase cam knal....sapiq ea??"
"salah.....salah...."
"k.de,ni sapiq kan??"
"tanyer lar dier btol ker x??"
"weyh...btol kan??ckp jer lar...."
"hahaha...cube lar teka"
"dh kalo aku teka pon, ko tanak ngaku...same gak~"
"hahaha...btol lar tu :p aku lar shafiq...."
"uish....da 11 taon xjmpe....lame menyepi~"
"ko tu y xkontek aku~"

ceit~!!aku jugak y salah~!!huhuhu....so,mlm tu aku rase sgt hepi smpy xlalu nk makan......hehehehe.....biase lar jmpe mmbr da 11taon xjmpe....tp y xbrape nk best,aku agak kecewa sbb dier dh berpunya~ huhuhu.....sangat kecewa....aku da xleh nk kaco2 dier dh :( sedeyh....sedeyh.....xper lar...aku redha~ :) s long s aku tgk dier da hepi, aku pon hepi ^_^



awak y kat over da sea tu
cpat lar balik cni......

sy da xsabar nk jmpe awk ni....
da wendu sangat2~!!huhuhu

2 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

eh.. saya mana sampai over the sea lagi...
(sape la tuh :p)

cik afeera said...

ekekekek.....yer anda xsampai lagi...sy sdang mnanti y blaja d cairo itu~ huhuhu...

**sbnarnyer sy pon xtaw siapa :-s