Wednesday, April 29, 2009

aper tu??!!



sakit.tu yang aku rase tika ini.
sakit hati?owh tidak.tidak ader sebab utk aku sakit ati.
senyum :)
sakit itu datang lagi.
perutku semakin besar.semakin sakit.
mengandung?!hopefully not.
aku blom kawen mn bleh ngandong, syg~
xtaw knape.sakitnye seperti d............owh xdpt ku gambarkan.

maaf.aku masih blom wat fully check up.
walaopon sudah berkali2 aku d pakse utk ke sane.
bukan takot.cume sedikit kebizian.
ahhh....x abes2 bizi~

1 ari nnti akan aku ke sane juga.
bile??nk tggu maken besar dan memudaratkan??!!
mgkn~ aku xpasti.....
doakan aku selamat wahai sahabat~
yer!!aku xkan pegi ke sane~!!
aku tanak taw aper masalahnya.
biarkan aku begini.
aku rela menanggungnya.

sakit.
sejak akhir2 ni mmg aku slalu sakit.
slalu demam.
slalu hilang selera makan.
slalu pening.
tp sume tu mgkn kesan kerja aku.

tensen.
yer!kdg2 aku agak tensen.
n some other times,aku rase benar2 b'semangat.
b'semangat nk didik ank bangsa.
supaya mereka lebih berjaya.
supaya mereka sedar pentingnya ilmu.

owh no....
aku da banyak bebel.
maaf kan aku kawan.
sehingga berjumpa lagi~


banyak mende aku nk cite
tp aku kekurangan vitamin R
setelah aku mengalami penyakit M
ader sesiapa y bleh tlg aku??!
bg aku sedikit vitaman R kamu!!
yer!!vitamin kamu!!
i need it some :)

11 comments:

Aishii Subject said...

weh bizi giler.. dah lame pun xpegi2 check up lagi

mademoiselle azieshakespeare said...

biar aku jadi doktor
aku bagi antihistamine, sedatives, paracetamol,
(tiba2 hafal nama ubat plak)
jagan malas lor

Unknown said...

Errr...migrain kah?
cpt jupe doc k
moga xmlarat...
syg sama kamu
=)

cik afeera said...

eshii....saje wat2 bizi...hahaha...tggu aku kawen r br aku g :p


azie....ekekek....sjak bile ko jadi ass doc neyh~ lalalala


sis eleea.....errrr :-s migrain saket kat perot ker :-s xpnah dgr lagik cite cani :-ss =))

cik afeera said...

saya sayang sama kamu kamu kamu semua >:D<

mademoiselle azieshakespeare said...

aku kan multimedia person,
eh silap multitasker lor :p

ni jumpe ayat ni time aku study smlm
ayat biasa je pun
'mencegah adalah lebih baik dari merawat' dan
'bagi setiap penyakit itu ada ubatnya kecuali mati'
ini-ini sabda Nabi S.A.W tau

see jadi ustazah plak :D

blur " ~ " specky o_O said...

same la kite sakit pewot :-s

tp pewot akak xla membesar [-x

tp asek nak lepas b0m atom je :|

sbb sakit pewot nak yak :((

haaa...tu nak p toilet lg :-ss

uwaaaaa :((

adeq said...

uik..nape ngan kamo ni..??
g klinik jupe doc..
namo malas2..namo takot2 k...
da besar pon takot[-([-(

cik afeera said...

azie....hehehe...baek lah...nnti u temankan i g mencegah penyakit i ni yer~ huhuhu.....skali skale sakitnyer dtg juga~

cik afeera said...

kak olyn...tu saket laen tu [-x xsame [-x :-ss

cik afeera said...

adeq....malas sbnrnyer :| biar lar sakit ni cani~ huhuhu