Thursday, April 16, 2009

15 april tarikhnya~!!



ok....eceli entri ni spatotnyer aku post smlm...tp smlm jadual aku penuh jadi,aku post lar arini.....
hehehehe.....special entry 4 them...harap2 kekal selamanya~ ameeeennnn......

eceli aku da hampir terlupe tarikh 15april y aku tggu2 slame ni....sumenyer semata2 sbb aku kebizian~!!ckgu sandaran bhs melayu pon kene bizi ker??!!huhuhu....ok xper....jom kite checkout kesah setaon y lalu~

MOHD FIRDAUS & SITI NUR AISHAH
6 april 2008......

si perempuan mencerita kan kesah2 perasaan jiwang jiwa dier kat aku....errr aku ingt nk tampal history cerita tu....tp ats sbb2 y xdpt d elakkan,jd aku xdpt penuhi hajatku itu~ maafkan saye yer kawan ^_^


7 april 2008.....

si lelaki plak beborak2 ngan aku...n aku pon korek r cket rahsia hati dan perasaan org ni.....(hahahaha....aku mmg suke nyebuk kesah cintan cintun org laen~ lalalalalala)

mase ni lar aku suggest kat si lelaki supaya propose pada 9 april (mase ni burfday aku...jd aku senang nk ingat :D) but then,si lelaki ader exam pada 10 april...jd,xkn nk kaco ari exam lak kot kan~ oh ya y ni aku tempek gak bukti ktorg borak2...lalalala.....



hehehehe....tu 1/4 daripada aper y ktorg diskas....errrr last2 derang choose tarikh 15 april.....btw...korg jgn gado2 yer...anggp lar stiap aper y dtg tu dugaan utk uol....mase ni lar kite leh ukur sejauh mane kesetiaan kite kepada pasangan kite.....jgn jd cam aku sudeyh~ hahahaha......


aku sentiasa mendoakan kebahagiaan korg...jd,jangan hampakan aku kawan~!! :)


SELAMAT ULANG TAHUN KEBAHAGIAAN KEPADA CIK AISHII DAN SENGET

5 comments:

Aishii Subject said...

cet.. ko curik gamba private aku rupenye.. aku dh agak dh ko de taktik ms jd guest td..hahaha

thanx anyway. nk plak de org wat pos gini psl aku.. haha

eh history tu.. :-O
siyes beb.. dia rs tetekan ke psl ape yg aku nak.. waa ni yg aku rs bersalah ni.. T_T

ps. name aku yg ko letak tu ko gune teknik samaran ke?

ps. :"> aku manede citer kesah jiwang jiwa!! aku cume shared elvish ngn cincin kesukaan aku je.. wawawa

cik afeera said...

uit uit...jgn salah paham~ gmbr2 tu aku curik kat fb lar~ hahahaha....dlm fs ko mn de gmbr2 gtu....lalalalala....


aku lar org y wat tu....so??


nope...dier bukan rase tetekan....tp dier cube utk memenuhi kehendak ko~!!hahahaha


errrr.....nm ko y mane ek??


yer~!!cincin y cantek2 itu....sy sgt suke~!!ekekekek

mademoiselle azieshakespeare said...

oit matchmaker :p
carik kan utk aku, ahahah :D

Aishii Subject said...

eh eh eh
cop cop
ko br dpt title matchmaker la..hahahhaa
congrats2

cik afeera said...

mekaseh d atas title tu...mekaseh...mekaseh...errrr nk kene wat ucapan ker ek :-?

hahahahaha....sengal arh ko...aku pon tadek lagi...cemane aku nk tolong carikkan utk ko~ lalalalalala....pe kate ko tolong carikkan utk aku :>



errr aku ader seseorang ni...kalo korg nk,leh kontek aku melalui enpon :-"