Thursday, April 9, 2009

aku dh dewasa~!!



uwh....umur ku maken meningkat....aku da semaken tua....hukhuk....arini g skolah dengan prasaan y same jerk~ nothing change....tp aku agak tersipu2 gak lar bile majoriti student tegor aku ngan ayat "ckgu....cantik nyer ckgu arini~!!" hikhikhik....weyh korg.....cantek sgt ker aku arini???aku rase cam bese jerk....aku x ubah pape pon kat muke aku ni....smlm aku g mentakab utk bli enpon adk aku bkn g letak susuk~!!erk~!!aper kaetan??!!blasah jerk lar.... :p


ok....arini aku mmg agak hepi walaopon aku taw aku akan d marahi oleh abuyah tidak brape lame lagik~!!hahaha...knape aku kene marah??!!nnti aku ceritakan~!! :p


smlm pas balik dr skolah...aku ajak along g mentakab....nk amek spek baru aku...hehe...kopak duet aku bulan neyh~!!huhu...b4 dat,adk aku y f4 tu ader kat umah...dier gune enpon aku....so,aku mntk balik r~!!hahaha....pastu dier marah2 n mogok lapar sepanjang hari~!!huhu...dasat tu....aku xpnah tgk dier tanak makan....kire smlm tu 1st time lar dier tanak makan sepanjang hari....hehehe....then,kat mentakab tu aku decide nk bli enpon utk dier satu kononnya nk pujuk dier lar :p balik tu,aku bagi lar enpon tu kat dier...trus ilang muke marah dier tu~!!ampes tol adk aku sorg neyh...kopak duet aku kalo sume prangai cam dier~!!huhu......ok..kesah ni lar y aku takot ayh aku marah tu...sbb dier br f4,aku bli enpon utk dier....huhu...


oh ya....arini burfday aku :"> hehehe...pedulik aper aku korg nk kate aku menunjuk ke aper ke.....y penting aku hebohkan kat korg sume...."TODAY IS MY BURFDAY~!!"hahahaha....

mlm td tgh2 tdo,tetibe tersedar bunyik enpon :"> dpt msg.......

"happy besday yg ke-23" - pakwe UM

aku balas thanx 4 da wish....pas 2 3 msg tu,aku tertidor...huh!!sgt mengantok :(

xlame pastu...dengar lagik 2 msg masok.....(satu celcom...satu maxis)

owh...org y same wish kat aku.....ckgu noraziah errr dier kate aku dpt pizza....tp kan yang.....mms tu gmbr pizza ker gmbr kek ek?? :-?? eheheh.....darling....u org no 2 lar wish kat i :( u jd org 1st...tp mlm td u jadik org ke-2 :p eheheh.....pape pon....i tetap syg u lar darling....thanx a lot....siap wat entri utk aku lagik tu :"> segan aku weyh~!!heheheh.....


pastu aku tertidor lagik.....xsampai 10minit kendian...enpon aku bunyik lagik~!!huuuuu...cemane nk tdo kalo asek bunyik enpon jerk.....tp aku angkat gak lar....no y tidak d kenali tepon...huhu...uper2nyer cayangku yang tepon...heheheh...husband dier ingtkn dier arini burfday aku....thanx e sbb ingtkn dier...kalo ko xingtkan...kompem dier x ingt tu~!!hahahaha..


pas abes borak2 tu....letak tepon,tgk ader 1 msg.....

alaaaa....xreti ler plak nk lukis msg tu....msg tu dr siti nurbaya~!!my fren mase skolah...thanx dear 4 da wish ^_^

pastu tdo sampai x ingt bilik~!!hahahha....bangun2 pagi...tgk ader msg dr abuyah n yani......

msg abuyah ::

"wish u a happy n prosperous birth day.
may the All Mighty Allah bless u throught your life.
ameen...."

msg yani ::

"happy birthday!!"


hehehe...thanx all 4 da wish....errr eceli ader lagi y wish....tp xsmpt arh nk tulis bebanyak kat cni...korg pon msti da bowsan kan bace~!!huhu....

thanx gak kat korg2 y doakan aku dpt jodoh cepat2...heheheh....xsabar nak kawen neyh~!! :">


okeh....nak balik dh :) bubye sume....c ya~!!assalamualaikum~!!

6 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

oit aku send pizza kat email ko arh.. mail delivery, wakaka :D

aritu plan nak pos adiah, tapi bajet lari ar, heh tau ar final sem ni macam2 kena buat :p

mademoiselle azieshakespeare said...

tambah sikit lagi
> gedik nak segan,
wakaakak :D

Unknown said...

Epi bestday
Windu sama kamu
=)

cik afeera said...

heheheh....zie...oo ea ader kat emel ea???sat aku p tgk~!!hahaha....errrr rase mcm dh tgk....erm....tetibe aku ilang ingatan jap**


ceit...sempat lagi tu nk ngutuk aku :p


sis eleea....hehehe....ckgu skrg ni agak bizi lor....nk lepak blog akk pon da xsmpt :( huhu...sowi taw lame x g mlawat sis :(


wendu same kamu semua**

mademoiselle azieshakespeare said...

chet ko neh..
penat tau aku upload

cik afeera said...

hehehe....yer lar...thanx dear :* nnti aku upload kat cni plak yer :p