Saturday, April 11, 2009

gediknya aku~!!



owwh....9 april br ni my darling kate dier deliver pizza utk aku dr jauh~!!huhu...so td aku da dpt pizzanyer...thanx darl......i'll choose all of it n da pizza on u rite??hahahahahaha....best...best....nnti aku nk g kL aku leh tuntut kan??lalalalalala.......

owh ya....smlm my sis g pasar malam......then,dier balik tu dier cite....ader student ckp aku GEDIK~!!

erk~!!gedik sangat kah aku??atau pelajar itu x taw aper y d maksudkan dgn gedik??!!huhuhu...tp aku anggp mende tu biase jerk....xkn ngan student pon aku nk kecik ati...btol x??hehehe...

errrr...tp y aku peliknye....aku xpnah kenal pon minah tu.....nk plak adk aku ckp minah tu bdk form 5.....aku mn ngajar form 5...huhu....klas releif pon aku xdpt klas derang...ermmmm....cemane minah tu leh kate aku gedix ek???confusing~

akk aku ckp..may b btol aku gedik kat skolah....akk ak kate lagi may b sbb aku terlalu rapat ngan ckgu2 lelaki berbanding ckgu perempuan~!!

owh no~!!plz ok....aku hanya berkawan rapat ngan ckgu2 perempuan...aku sngt segan nk bercakap ngan ckgu2 lelaki d skolah ini kecuali incik mokhzani...ekekekek....aku rapat ngan ko jerk musz.....sbb ngan ko jerk aku leh sembang2 gosip2~!!hahahaha

bile aku cakap cemtu....akk aku reply "may b derang tu minat kat musz...then,angh potong line derang"

huhuhu....kalo kate aku potong line,aku mnta maaf ler bebanyak....dlm ati aku ni stakat ni hanya ingin kan persahabatan....not more than frenship...hellow...hellow....g skolah nk mengajar n belajar...pehal lak cite rampasan2 potong2 line neyh~!!huuuuu.....still confusing~

5 comments:

Aishii Subject said...

ko mmg gedik la afira..
aku rs budak tu misti bace blog ko.

xpun mkck dia tu kwn ko.mayb mkck dia btau dia..cikgu fatma gedik.

xpun mst budak tu dgr citer dr student ko yg slalu kene marah ngn ko. huhu

xpun mmg ko gedik yg bdk2 skolah je leh pasan..

mademoiselle azieshakespeare said...

waah ko gedik?
bese ar budak jeles
(kami dolu pun penah jadik mangsa keadaan.. tapi buat bodo jep)

sape yg nak banje pizza tuh?
i nak spanish seafood.. sedap tuh :D

cik afeera said...

shii...mgkn kot...may b derang jer y pasan aku gedik~!
sbnrnyer aku sendiri xfaham perkataan GEDIK yang derang maksudkan~!!




zie....heheheh...derang jeles sbb kite da keje n bleh pakai cantek2 yer??
errr ko kan y deliver pizza tu...maknenyer nnti aku leh tuntut lar kan~ lalalala



sukati aku r nak gedik ker aper ker s long aku x ggu hidup korg...korg dulik hape??!!

hahaha....gile lar aku neyh~!!

CS @ Mama AA's said...

sesuka ati je student skang kt cgu gedix haha

cik afeera said...

syareena...hahaha...taw xper..ampes tol student tu...tp y peliknya,sy xpnah ajr derang pon...cemane derang taw sy gedix ek... ermmmmm :-?