Friday, April 10, 2009

jom holiday~!!



aku nk g bercuti....saper nk ikot??tp sendiri support ek~!!hahahaha....end of this month...aku rase cam nak larik diri kjap....otak aku ni rase cam dh sempit jerk~!!huhu....spatotnyer jadik ckgu,otak maken bekembang....tp otak aku rase mcm sempit cket lar....huhuhu...sabor jerk lar :(


eceli td ader kes lagik....tu y aku rase mcm aku lar ckgu y paling dahsyat n teruk~!!aku xtaw either aku ni sbnrnyer layak ke x nk jadik ckgu.....andai profesion perguruan ini destinasi aku....aku harap aku berjaya menjadi seorang guru y berwibawa dan profesional.....bimbinglah aku....didiklah aku~!!








oh.....saye mao pergi sume tempat2 itu~!!sy nk wat something y bleh wat sy hepi....errrr aper yerk :p



seroiusly.....
nak wat macam zmn2 stdy dl~!!
seriously...
nak smbg stdy~!!

6 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

eyp jangan buat kes banyak2, nanti makin tensen.. just enjoy it
(bak kata lecturer yg observe aku time praktk ritu >sy nak awak enjoy, bia la student tu nakal ke, tak paham bhs inggeris tu ke.. haha sempoi giler :p)

cuba ko try sembang2 ngan cgu jamri ke, dia tu banyak pengalaman
(kaunseling bukan untuk orang bermasalah shj, and klu di sek bukan untuk pelajar shj :D)

btw.. kami tgah plan2 nak bercoti2 end of this month,
tapi takleh nak ajak ko arh coz kami plan on weekdays, u kans cikgu :D

blur " ~ " specky o_O said...

kek man0 ni :-?

cube pk blk time awk skolah kecik2 d0lu :>

cane cekgu awk tekel dak2 dlm kelas awk :> camtu gak la awk try praktikkan dlm kelas awk k ;)

cik afeera said...

lorh...ngape plan weekdays???plan lar weekends :( korg nk g mane???nk ikot...nk ikot.....nk ikot..... ;(



hehehe....kak olyn...tu feera nk tekel derang lar tu....tp bleh plak derang tpu feera :-w siot tol bbdk neyh~!!



eceli kes tu....aku terbagi permission kat student pasang dvd y derang bawak tanpa aku taw tu dvd aper~!!y aku taw tu cerita omputeh~!!huhuhu ;(

cik afeera said...

eh lupe nk gtaw kak olyn....tu kat pantai d m'sia....indah dan permai kan???pulau redang :|

adeq said...

sy mau ikot g cuti...
yok yang kite g becuti..:*

cik afeera said...

awk nk g becuti kat ner??kalo tmpt x best sy tanak ikot :-"