Thursday, April 9, 2009

- -

hahahah....tetibe jerk rase cam nk bangge jap~!!nk ngengade cket bleh??aku nk upload gmbo aku arini :p pedulik aper aku kalo korg kate xleh~ lalalalala.....i'm da boss here :-w




tadaaaaa.....hahahaha....it's me....dlm bilik guru~!!huhu......adesss...tgk ader nasi beriani ni....rase cam lapar ler plak....tp nk makan makanan umi~!!huhu...mao pulang~!!mao pulang~!!cepat2 lar aku dpt lesen...leh bli kete baru~!!leh balik cepat2~!!xyah sesusah nk tggu org2 laen :(


**sebenarnyer xsabar nak balik umah sbb nak gayut ngan someone~!!xkan nk gayut dlm kawasan skolah kut~~ huhuhu

3 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

waaah brooch bersambung2 :D
pakai button cam aku jek,
senang :p

Unknown said...

Heheheheh...
Btulx3
tnjuk cth yg baek kat ank murid...
=)

cik afeera said...

zie...heheheh....aku kan ckgu y cantek~!!msti lar kene pakai keronsang sambung2~!!hahahaha....



sis eleea....hikhikhik....kalo sy tunjuk contoh y xbaek kang pelik plak :p