Friday, April 17, 2009

kau penipu~!!


hye semua.....kalian aper khabar??harap2 kalian di dalam keadaan sehat walafiat.....


hari ni ader spotchek besar2an d SMK LANCHANG.....banyak gak barang y d rampas....aku pon ader gak lar tolong tgk2kan aper y nk d rampas.....antara y d rampas - beg,cd,enpon,kasut,sluar jeans,baju baby-T,majalah,compact powder,cermin,alat mekap,n macam2 lagi lar....ader 1 beg tu....y ader dlm beg dier hanyalah baju,sandal,sluarnn alat mekap sahaja!!BUKU LANGSUNG TIDAK ADER!!

korg leh bayangkan x aper y derang wat dtg ke skolah kalo sebijik buku pon derang x bawak??kat skolah ni,mmg dh d tetapkan pelajar tidak boleh menyimpan buku d bawah meja....setiap petang,pekerja skolah akan chek....kalo ader buku,mereka akan ambk dan bagi kat ckgu2 keesokan harinya~!!


huhuhu....pas spotchek,aku masok klas mcm biasa....tingkatan 4....bile aku tgk muke sensorg tu....aku pon gerun~!!hahahaha....sume muke bengang....maklum ler masing2 sume kene rampas barang....hahahaha..kesian...kesian.....tp y aku xbrape suke,derang da taw barang2 tu sume d haram kan bawak ke skolah, tp derang bawak jugak......pastu,bile kene rampas,mule lar sumpah seranah ckgu2 sekelian alam~!!huhuhu.....sabor jerk lar aku ngan bbdk neyh :)

aku dengar lar derang dok ngate mcm2 kat ckgu2 ni.....ader sorg bdk ni,siap kutuk tuan pengetua lagi tu~!!pergghhhh....x agak2...padahal pengetua cuti dr hari rabu sampai hari ni...hahahaha...sabor jerk lar :p

tp y best nyer...ader bdk ckp "ckgu kat skolah ni sume nyer ntah pape....xbest langsung...kecuali ckgu fatma"

hukhuk....ckgu fatma baek kah???hahahaha....errrr aku taw tu sume nk bodek aku lar tu [-( "sori geng....bodek2 x layan ar [-x korg nk suh aku ambk balik brg2 korg tu kan :-" xkose aku weyh :-" kalo nk,suh mak ko y dtg...aku bkn femili korg...aku ckgu korg jerk~ lalalalalala"

tp ntah lar....tadek plak derang pujuk2 aku suh ambk barang2 derang tu....hiks.....mgkn derang nk ambk ati aku sbb smlm ader y wat aku sakit ati....huhuhu...xper...xper...mereka2 itu hanyalah pelajar y bermasalah...aku x kecik ati pon ngan korg...aku taw korg masih bdk2 :) masih mencari identiti sendiri :)


ok lar....gtg....eceli y kau penipu tu aku maksudkan kat org laen...bkn student aku ni....next week aku cite ek ;)

5 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

uwh saya juga seperti mereka..
membawa mekap ke sekolah,
beg dipenuh botol air dan buku cerita,
uwh adekah saya juga akan ditangkap?
tolong saya cikgu :p

Aishii Subject said...

wah3 kecik2 dh gedik.. bsr nnt jd pe lak?
hampes je bdk2 skolah ko.hahhahaa

eh fatma, sori la aku xberniat pun nk tipu ko..huhuhu aku minta maaf ni.

cik afeera said...

zie....d sbbkn anda beritahu sy awl....jd,anda d maafkan....len kali jgn wat lagi yer :D



eshii....tu br cket :p

errrrr....aper y anda tpu saye???huhuhu

akuazwan said...

salam tuan rumah
budak2 sekrag mewah betul. nak apa je mintak je dgn may ayah. tu sbb suma barang dia orang boleh bawak ke sekolah

kalau barang2 tu tak dituntut macam mana, ada kawan aku cakap, dia cikgu la, kekadang barang2 tu mak ayah belikan lain je kalau kena rampas, malas nak gi sekolah tuntut

cik afeera said...

btol btol btol......mmg ader barang2 y x d tuntut....tp biasenyer derang biarkan ajer dlm bilik HEM barang2 y x d tuntut :D


tu lar org2 zaman sekarang....manje kan anak2....pastu bile anak2 derang x berjaya,nak salahkan ckgu2....huuu