Monday, April 6, 2009

arini aku demam~!!

DEMAM.satu penyakit y sangat best~!!tp jadi xbest kalo kite demam + selsema + students bising dlm klas...uhuhuhu.....

huh!!tu kesah semalam....arini aku dh sehat....alhamdulillah...hehehehe....tp aku demam laen ler plak~!!


baru-baru ni aku terima satu emel....tajuk dier cemni --> "It's Your Birthday - Free Dessert Is On Us!"


soooo....nnti aku nk order pizza lar...tp femili aku xmakan pizza~!!huhu....



ok...y kedua...aku dapat msg dr CELCOM.....smlm dier antar gak...arini pon dier antar lagik...msg dier tulis cani ::

Selamat Hari Jadi!Nikmati 7 hari PERCUMA pggln/SMS ke no 8pax. Cuma jawab BDAY YA sblm tarikh lahir anda. Pastikan akaun anda aktif & 8pax telah diaktifkan.


huhu....taon lepas aku bleh tepon n sms PERCUMA seramai 16 org kawan.....tp taon ni 1 simkad aku dh terminated sbb aku lupe nk topup...hehe....y satu lagi plak kene ektifkan no U-PAX SAHAJA~!!d sebabkan kawan2 aku sumenye kaya2 n x gune U-PAX,jadi list 8pax aku kosong~!!so....sesape kat luar tu kalo rase2 nk suh aku ektifkan no dier....sila lar inform aku yer....insyaAllah aku akan ektifkan hanya dengan 1 syarat --> korg msti layan kalo aku sms @ tepon.....anytime anywhere~!!hahahaha...sanggup ker???hehe...geguraw jerk lar...kalo ko rase no ko no U-PAX, dan ko rase nak berkawan ngan aku,sila la bg aku no ko ek.....ahaks....leh tambah2 kawan :)



y ketiga......br kjap td aku dpt sms dr maxis plak......


Selamat Hari Jadi! Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pada 09-04-09. Ganjaran Hotlink utk pelanggan setia kami. Caj biasa dikenakan utk servis lain.


owh.....sy sangat ramai kawan....tp sy xpasti sama ada kawan2 sy tu sudi terima panggilan aku @ x....so,sesape y rase bowsan n rase nk bercakap ngan aku,leh lar gtaw yer....ahaks.....



gile promote =)) org laen dpt msg ni diam jerk...aku siap tulis kat blog lagik tu =)) pedulik aper aku korg nk ckp aper....ni blog aku!!kehidupan ku!!sesape y xsuke boleh d persilakan tekan butang kaler merah kat ats tu yer :-w huh!!


kekadang aku perlukan someone
utk berkata2 dan berguraw senda....

serta bercuti.....

saper nk teman aku g bercuti??!!
hehehe....

8 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

ko demam gak? ahah sm la plak

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

Cik pirang!!
meh kol akak mehh
lama sungguh da tk kol eh
da lupe akak la tue
*ati pecah*

Unknown said...

No sis nak tak?
Damn miss u la...
hehehe

cik afeera said...

waaaa...sronoknyer....sronoknyer...ader owang wendu kite lar ^_^



azie...a'a aku demam gak ari isnin ritu....eceli aku xtaw bile aku stat demam....sdar2 isnin tu rase cam dh demam :p ko dh sehat blom?aku dh smakin pulih :D hehehe


kak mel....hehehe...errrr akk tu ader lagi ker no feera...huhu....dl feera tepon pon akk tanyer ni saper **ati pecah 2 kali ganda**


sis eleea.....waaaa rendu gak~!!bak meh no sis...hehehe

Aishii Subject said...

ko nk bercuti g mn?
meh aku teman.. ^^

cik afeera said...

jom r....ko nk g mane??i've no idea~!!huhuhu

Unknown said...

Bak mai YM or ur email...
T sis email...
=)

cik afeera said...

ambk ni ym....hehehee....

ladybird_862003

emel pon same gak....ladybird_862003@yahoo.com