Monday, May 11, 2009

kawan....kawen.....kawan......kawen......

Engkaulah temanku
Tempatku mengadu
Tika tawa pilu
Tetap bersamaku

Teman yang kukasihi
Akanku abadi
Hingga akhir nanti tetap bersemadi

Kupinta owh Tuhan
Moga berpanjangan
Sebuah persahabatan
Kekal berpanjangan

ok....lagu ini dari sis eleea....die kate nak bagi lagu tu kat kite sume....jadi aku pon dengan ikhlas hati tanpa rase segan silu menerimanya~!!thanx sis ;) hahaha....

eceli aku tertarik ngan lagu tu....lagu yang mengesahkan sebuah persahabatan...may be......dan aku sayang sume kawan-kawan aku.....aku sayang kawan-kawan sampai kadang-kadang secara tidak sengaja aku melupakan kepentingan keluarga...mungkin sejak kecil,kehidupan ku di kelilingi dengan sahabat dan teman~ dan jarang sekali aku dikelilingi oleh ahli keluargaku....

aku taw...keluarga ku juga menyayangi ku....tp ntah mengapa aku rasekan seperti kasih sayang sahabat melebihi kasih sayang keluarga :| maaf kalaw ader yang tidak puas hati dengan ayat-ayat aku ni...aku cume luahkan apa yang aku rasa.....

stop it...aku malas nak mengarut banyak-banyak....bosan!!semalam....seorang rakan sekelas aku merangkap rakan sebilik aku telah selamat diijabkabulkan bersama suami tersayang....alhamdulillah....tidak kusangka dikalangan kami berlapan,dia yang mendirikan rumah tangga dahulu.....hehehe....

gambar mereka akan ku muatnaik pada ari rabu nanti yer.....esok saya sangat sibuk.....ader majlis disekolah~!!

masa lepak-lepak sambil tunggu kawan-kawan yang lain sampai,ada seorang rakan ku berkata "orang yang xgedik mase sekolah dulu,sume kawen awal~"

tapi aku lagi suke ayat akak aku......"orang yang cantik kawen lambat~" kehkehkeh.....

walao aper pon....jodoh pertemuan itu semua di tangan Tuhan yang Maha Esa....kepada rakan yang telah dan akan mendirikan rumah tangga,saya ucapkan tahniah dan selamat memasuki alam yang baru....alam yang penuh onak ranjau dan duri.....yang banyak menguji kesabaran dan keterujaan kita......hadapi lah semuanya dengan penuh kesabaran dan fikiran yang matang...yang ikut kata hati...kelak kamu yang rugi..... :)


ucapan tahniah kepada cayangku
jage kesehatan k....
lahirkan baby yang comey utk kami~
lagi 1,jgn lupe upload gmbr ur big tummy~!!
hahahaha....just kidding ;)
congrates weyh l-)

14 comments:

adeq said...

aik entry kite samelah KAWEN!!
sy sgt setuju kate akak kamu..'org yg cantek kawen lmbt..'wakahkahkah...

cik afeera said...

kamu tiru entri saye ker :-w seb baek tajuk tu laen cket :-"


a'a org y kawen lmbt ni pasti lah orgnyer cantik :x hahaha

adeq said...

mane de sy tiru[-(

kebetulan kendurinye same...:P

huhu...terase i cantek..:)):))

cik afeera said...

blom leh ckp u cantek lagik tu [-x sbb u blom sampai 25 lagik :-"

adeq said...

ermmmm...pe plak bley jerk lah[-([-(

cik afeera said...

xleh...xleh [-x =))

EydaMaifuSaad said...

aku cntik gak tp nape aku kawen awal erk????!!!
ngeh3x

cik afeera said...

hahahaha...kalo kawen awl tu maknenyer x cantek lar tu~ lalalala

Unknown said...

hehehe... lambat kawin ke cepat ke..
itu semua kuasa tuhan. mungkin
Dia (Allah) tak bagi kawin awal
sebab tak mau kite tersalah jalan,
so diletakkan kite lambat dapat
jodoh.

jangan percaya dengan mende menda
tahyul dan kurafat pasal jodoh,

yang kene percaya.. laki baik dengan
pompuan baik dan begitu lah
sebaliknya

Anonymous said...

aloh... aku baru nak tgok gamba nye...
aku gile malas nak transfer...
(tak bley log in, kang kantoi ngan budak 2 ni, huuuu sengal pnya adik2)

aku... skandal cantik, hahah :p

Anonymous said...

aloh... aku baru nak tgok gamba nye...
aku gile malas nak transfer...
(tak bley log in, kang kantoi ngan budak 2 ni, huuuu sengal pnya adik2)

aku... skandal cantik, hahah :p

cik afeera said...

skandal cantik.....hahahaha....nnti i uplod yer...mggu ni student exam..jd mcm agak mls nk update blog ~tadek kaitan~ hahaha



inche azman ~ alhamdulillah...sumenyer d tentukan olehNya~ tp ayat2 tu sume nk sedapkan ati jerk~ supaya x tensen bile tgk kengkawan laen da kawen~ hahaha

mademoiselle azieshakespeare said...

sampai kapan mau cerita ini aja?
kok bila mau kasi gambar nya? :p

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

kamO itu bile lagik???
lamanye mau nunggu...