Tuesday, January 20, 2009

diari seorg guru~

:angry::angry::angry:

darah bleh naek stinggi2nya kalo cani :angry::angry::angry:

tensen plak rase~!!tu blom masok klas bebtol lagi tu....br releive da tensen cani~!!huhu....student xdgr kate~!!siap ader y brani tpu aku!!ni br kuar dr klas 4IQ....klas last kot~!!klas laen kalo aku marah....sume senyap.....klas ni....aku marah jerit melampau pon derang wat dek jerk~~

ni y aku tensen gle babeng neyh~!!huhu....kang marah lebih2 kang....takot derang kumpul geng kat luar plak....huhu....da lar majoriti bdk y dok 1 taman ngan aku~!!mampos r aku pasni....hukhuk....doakan keselamatan aku weyh~!! :err::err:


kadang2 aku rase mcm nk :girl_13::girl_13: jerk derang tu....tp xbaek lak blasah bdk2...hahaha....ayt aku dlm klas2 ni "uol jgn wat hal....jgn sampai sy tampar uol!!"

hahaha...pas aku kuar ayt tu trus sume senyap......sume x bjalan...kecuali student klas 4IQ...huhu...nm klas mcm gah jerk~!!bajet sume student ok lar~!!skali.......huh!!

k arh...nk balik dh...daaaa....assalamualaikum~!!

4 comments:

Aida Zahrol said...

see...aku dah agak ko tak sabar nye...huhuhu...nak wat camne kan..tabahkan hati oke?

cik afeera said...

hehehe....aku mmg kene kuatkan semangat~!!doakan aku weyh....dugaan tol ngajar bbdk degil neyh :D

Aishii Subject said...

ko tau cikgu aku dulu penah baling buku dlm kelas..pastu majuk..haha ko jd cikgu pompuan jgn emo2 sgt tau ;;)

cik afeera said...

hehehe...yer ker shii??aku harap aku bukan seorg guru y begitu walaopon aku agak emo~!! huhuhu