Monday, January 19, 2009

keputusan interview~~

hahaha...ari rabu aku interview...ari khamis trus dpt jwpn...ekekek....ape ntah jwtn ckgu tu kat PPD...aku pon x ingt dh :D dier tepon aku ptg khamis n suh aku g ambk memo perlantikan kat PPD pg jumaat tu gak!!pastu trus ke skolah lapor diri....

hohoho....cam xcaye jerk....y g interview tu 124 org~ y dier nk 20 org jerk~~ aku bajet aku xlepas r...sbb jwb pon ntah pape....xsangke lak lepas upernyer....hahahaha....tengkiu ckgu.....tengkiu bebanyak~ sy akan berusaha menjadi seorg guru y berdedikasi walaopon hanya guru sandaran~ huhuhu.....

ari jumaat aku dok rilek jerk~ sgt bowsan sbb tadek aper y nk wat...huhu.....

ari sabtu skolah ganti.....aku d jadualkan masok klas releive sbjk math f5 n sejarah f4...huhu....math f5 tu aku bg latihan....sejarah f4 aku dok rilek jerk dlm klas @fizi01
klas f5 tu jmpe lar ngn stdnt aku ms kat pusat tusen ritu...tekujat dier tgk aku....hehehe...cam xcaye jerk jmpe ckgu tusen kat skolah...huahuahua...


okeh...arini isnin....aku releive lagik....haish...asek releive jerk...bile mo dpt jadual pon xtaw lor...huhu....

k larh...nk rehat2 kat blog kengkawan plak....da tadek mood nk type....hahaha....len kali aku cite lagi psl stdnt2 n cikgu cikgi kat cni....ahaks

daaaaaa....assalamualaikum :p

3 comments:

Unknown said...

whaaaa...
da jadik chegu tol2 r afeera...
kat skola lak 2..ihiks
so? camner feel...?
ada kena ngorat ngan student ka?hehehehe... =)

cayunk cikgu... =p

cik afeera said...

hehehe...ckgu gStT jerk~~
stdnt xbrani nk ngorat~
ckgu garang sgt~~ hahahaha


erk kak eleea cyg ckgu afeera ker :"> =))

Anonymous said...

tumpang tye..
mmg gsst, 3bulan pertame dye xbg gaji eyhh?

berminat nk apply, tp xtahu carenyer..=(