Wednesday, January 21, 2009

kejayaan ari ini~!!

alhamdulillah arini aku berjaya mengawal perasaan amarah ku kat student2 sume....hehehe....thanx kepada sesape y mendoakan aku tu....kuikuikui.....nah amek neyh utk uol
:kiss::kiss::kiss:


erm....smlm aku g membeli belah di karnival.....beli baju....beli kasut.....beli keronsang....beli lipstick...beli aper lagi ek....oh ya!!beli kerepek bawang n tumpi.....ngehngehngeh....banyak gak duet aku abeh smlm....tu blom g bli tudung lagi tu!!akak aku lar ni....dier pakse aku g shopping!!pastu pakse aku bli baju2 n tudung2.....siap sanggup bawak aku tgh2 mlm tu....maklum ler dier tu skolah nyer jauh dr umah.....xmcm aku....skolah aku xsmpy 5 minit dh sampai skolah....kuikuikui....

ok.....stop cite pasal bli membelah tu.... :p eceli pg td sblom aku naek kete.....aku jnji ngan diri aku sndri....."aku tanak marah student arini" wohohoho...thats y bile derang wat hal,aku just ckp leklok...kawal suare...hehe....alhamdulillah aku berjaya....a big clap 4 me....yeaahhhh!!! :D
:pompom::pompom::pompom:

haish....arini ader meeting kelab n persatuan....aku xtaw lagi dpt kelab n persatuan mane....sbb ckgu azman xgtaw aku pon~ huhu....cemane ek....nk tanyer dier....dier tadek arini....haish....meeting tu kul 150....ni dh kul 1.....kang aku men tarah jerk masok mane2 kelab kang....hahahaha....masok bm jer lar~ aku kan ajor bm :p kuikui

kadang2 aku rase sronok kat cni....tp kekadang tu aku rase sunyi jerk~ may b sbb aku xbape knal ngan ckgu2 kat cni kot...huhu....asek sembang ngan jiran tetangge jerk~!! bile jiran tetangge xdtg klas mule r mati kutu!!(upppsss...bukan kutu ats kepala tu taw...hahaha....kutu tu aku tadek~!!) kuikuikui


yes!!yes!!aku masok kelab bahasa melayu!!hahahaha.....dapat skali ngan jiran tetanggaku~!!ni y beh nih!!hehehe...


erm....xsabar nk balik umah~!!nk tengok tv~!!da lame x tgk tv :( sedeyh...sedeyh.... :( nk tgk cite jelita.....sobsobsob.....kengkawn tolong tgk kan cite jelita utk aku yer!!hahahaha....pastu meh cite kat cni :p


k larh....nk g cari ape2 y patot.....daaaaa.....assalamualaikum :D

No comments: