Friday, January 23, 2009

jumaat di sekolah....

okeh....arini ari jumaat....aku still xdpt jadual....huhu....btol lar tu pas chinese new year br aku dpt jadual....erm....xkesah lar....mujur gak xdpt jadual lagi :D kalo dpt arini,ksian student2 aku tu nnti...hahaha....arini ari y sgt bizi utk ckgu2 kat smk lanchang neyh (termasok aku lar tu)....

fyi,skolah ni tadek dewan besar....y ader dewan terbuka jerk....so,kalo ader program2 rasmi weol kene syer ngan dewan skolah rendah kat blakang neyh.....erm....aku incharge bahagian tarian bollywood....hahaha....msti korg y knal aku ni,tergelak2 kan dgr aku incharge tarian!!lagu2 ngarut pon aku xminat...ni kan plak tarian~ tp tu lar hakikat menjadi seorg guru....kite kene terima stiap tugas y diberikan dengan hati y terbuka...yeah~!!eceli keje aper2 pon same jerk....kalo kite xreti @ xminat dengan sesuatu tu,kite kene gak terima dengan redha....mcm kate2 y aku salu gune....."like what u do not do what u like" hehehe...

oh ya!!terlari dr topik asal plak :p eceli ahad ni skolah weol ader mesyuarat PIBG kat dewan skolah rendah....so,weol y terlibat ni kene lar dok kat dewan sane....at the same time, aku d tugaskan relief jadual guru y x hadir....so, setiap kali ader klas, aku kene lar balik ke skolah ni ambk student n bawak derang g dewan sane....sbb aku xleh tgglkan dewan.....mcm org penting plak~!!hahaha....uish...penting what....i kene jage bbdk i taw~!! hehehe....

asek ke hulu ke hilir jerk.....sampai badan aku ni da bepeluh2...mule r rase xselesa jerk~!!baw pon da betukar.....huhu...segan jerk nk dok dekat ngan student n ckgu2 laen....huhu....

k larh...gtg....aku kene tgk stdnt blatih tarian lagik~!!da lewat da ni....eceli aku ader something nk crite ngan uol....tp may b pas cny kot....pape pon....i wish all of u HAPPY CHINESE NEW YEAR!!!

BUBYE....ASSALAMUALAIKUM L-)

2 comments:

CS @ Mama AA's said...

bestla sesekali menari bollywood...

hihi.. sukar dibayangkan

Cikgu Nort said...

ermmm... stil x dpt jadual...leh la rehat2 kan minda tu kan?