Wednesday, February 4, 2009

jadual da dpt~!!

assalamualaikum semua.....apa khabar?sihat x hari ini?ehehehe...maaf lama x update blog ni.....agak sebuk cket....nak plak last week weol cuti smggu.....biase lar time2 cuti...laptop pon mesti lar cuti...hahaha....


ok...ari isnin br ni aku da dapat jadual mengajar......so,jadual tu stat ari selase (semalam)....arap2 blom terlambat aku cite kesah aku smlm....huhu.....oh ya!!sblom tu aku nk gtaw kat uol.....uol ingt x aku penah ckp pasal klas 4IQ??fyi.....i've got that class!!!#@%#$%#


terkujat gak aku tgk jadual aku ari isnin br ni.....huhu.....sume klas y aku dpt....sume y agak teruja kedegilannyer.....mmg menguji tahap kesabaran aku lar kalo masok klas2 neyh~!!tp kalo aku marah derang....kompem2 derang lagi degil kan~ so aku ambk anasiatif dekatkan diri dengan pelajar~!!cari care nak tackle derang tu.....huhu.....


bape ari lar nk amek mase wat entri neyh...huhu....sgt xtaw nk tulis aper....eceli banyak cite nk tulis....tp cam xtaw nk tulis y mane dl...huhu.....


erm....da seminggu aku dok edit entri y same jerk~!!k lar arini aku post entri neyh~!!jap lagi aku kene masok klas form 3...ajar sbjk sivik....aku ingt arini nk suh derang blakon....arap2 derang bg kerjasama...hehehe.....tp masalahnyer mulut aku ni salu jerk salah sebut perkataan.....nk sebut "kluarkan buku sivik" tp aku sebut "keluarkan buku fizik" d bantainyer bbdk tu gelak kan aku...siot jerk~!!hahahaha


form 4 n form 2 aku ajar BM....erm.....slaen tu aku ajar komputer utk form 1,2 n 3....

alamak!!!loceng da bunyik!!gtg~ nnti derang bising lak dlm klas tu....huhu...daaaaa assalamualaikum....

4 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

nak jumpe bdk2 tuh...
nak jumpe ramadhan,,,
nak jumpe cgu su, ahahah ;p

cik afeera said...

hahaha....esok kite jmpe bbdk tu yer yang :p
errr ckgu su n ckgu mu esok i tunjuk kat u taw~!!hahahaha


can't wait this evening~ :D

Unknown said...

salam cik afeera... aku mintak ampon mintak
maap... lame bebenor aku cume menjadi
silence reader kat blog ni tanpa meninggalkan
sebarang komen. maklumla aku sebok menyiapkan
projek. alhamdulillah. sekarang ni dah sampai
ke final step. lagi pon hari ni boss tadak...
hahaha... sukenye aku.

P/S:- hari ni aku nak buat rekod membuat komen
untuk semua link yang ade kat blog aku
start dari A-Z.

Salam ceria dari aku untuk mu sekeluarga~
AzmanIshak.Com

cik afeera said...

bro.....waaaa...slamat menghantar komen2 kat kengkawan~!!hahahaha....sy pon da lame jd silent reader kat blog bro :p maklum lar tugas seorg guru menuntut mase y banyak~!!huhu....

mase blaja dl mmg banyak mase....da jd pengajar,rase mcm xcukup mase~!!sdangkan mase tetap same 24jam~!!