Monday, February 16, 2009

14 feb~!!

mlm ni malam 17 feb dh pon~!!14 feb da lame berlalu...tp mlm ni aku teringat sume kesah2 lame aku setaon y lalu~!!haish...da setaon~!!da mcm2 y aku lalui....da mcm2 ragam org y aku jmpe~!!tp satu y aku xleh lupe~!!my heart broken~!!huh!!hopefully he didn't read my wrote!

setao y lalu...aku punye seseorg (someone)....aku xpenah pon terpikir aku nk sambut that valentine's day~!!tp at least.....aku nk someone tu ingt kat aku.....so....sepanjang 14 feb 2008...dier langsung x kontek aku~!!even send me an sms.....he didn't!!time tu mule r rase cam nk hangen 1 badan kan~!!maklum ler kengkawan sume dok bizi ngan someone2 derang tu...aku d tinggalkan sensorg~!!so...malam tu aku msg dier....told him aper y aku rase....wawawa...u know what??dier mcm xkesah pon aku majuk~!!huuuu....biase lar...lelaki~!!pedulik aper kalo kite mrajuk kan~!!hahaha....bodohnyer aku nk mrajuk kat org y mcm tu~!!tp tu lar hakikatnyer.....seorang wanita y inginkan belaian kasih sayang (cam harem jerk ayt neyh~!!)

n a month after that.....weol broke up....sampai ctu jer jodoh kami~!!bechenta xsampai setaon.....putus~!!3 bulan pastu aku dengar dier da ader awek laen.....smoge kalian berbahagie~!!i know his new girl~!!n sebetulnyer aku xsangke they'ol bleh becouple~!!tp tu lar hukum alam....hahahaha....abaikan~!!

n now lagi sebulan genap lar setaon aku single~!!hukhuk...ader gak umi suh carik org laen.....suh aku kawen~!!bukan aku tanak....tp masih banyak mende y aku blom wat....aku blom ready nk pikul tanggungjawab seorg ISTERI!!hukhuk....cam skema plak cite pasal kawen2 neyh~!!seriyesly...bukan sbb aku xleh lupekan dier....tp sbb aku rase perjalanan aku masih jauh...cukup lar aku dh pnah termelencong dr landasan aku satu ketika dulu....aku tanak melencong buat kedua kalinya~!!

erm....k larh....esok nk skolah....aku ader tanggungjawab y wajib y blom aku tunaikan~!!huhu...lepas tunaikan tanggungjawab tu...aku nk tdo...nk rehatkan minda y serabot neyh....errr lupe nk cite...td aku x g meeting....aku balik awl...my mom called gtaw dier kene g jerantut.....adk aku wat hal lagik~!!ntah la....mcm2 masalah :( len kali aku cite pasal my beloved brother tu yer :) esok sukantara skolah....so....aku kene pakai pakaian sukan lar esok~!!huhu....sangat malas mau pakai pakaian sukan~!! :p

11 comments:

Anonymous said...

adoi cpt2 la ko kawen ye..
tp tgu aku kawen g honeymoon kt rumah ko dulu la.. hahaha

cik afeera said...

hahahaha...baek larh....nyway,aku dh pesan kat mak aku "umi jgn nk ngengade suh angh kawen slagi umor angh blom cecah 25 :p"

mademoiselle azieshakespeare said...

weyh jgn luper
aku bridesmaid, bukan maid eh ;p

and aku nak pakai gaun putih and bunga ats kpale, eheheh over dari pengantn

cik afeera said...

hahahaha....okeh...okeh...nnti aku sediakan ek~!!tp kalo ko willing nk sediakan sendiri...aku no hal~ hahahaha


xkesah ko over pon....aku kan low profile :p

mademoiselle azieshakespeare said...

u la sdiakan, i kan tukang apit jek, uhuhu ;p

eyp, sy tagged kamu, kamu jwb eh ;D

cik afeera said...

uiks...kene tagged kah??hahaha...baek lah nnti sy jawab :p

eceli entry aku pon dh 3 ari type x post lagik :)) hahaha

mademoiselle azieshakespeare said...

ahahah mari membiolkan kapla ...
kalo ko nak jwb dua2 tag tu pun bole,
suke sgt depa suh aku, wahahha ;p

cik afeera said...

hohoho....tag y mane lagi satu tu???aku nmpk 1 jer tag~!!hahahaa

mademoiselle azieshakespeare said...

ade dua la cik macik~
satu lagi aku tag anyone, uhuhu ;p

antamuSlim said...

nak berpakel ria buat maksiat x kisah tanggungjawab pulak?

nak nikah sempurnakan separuh Agama yg dapat pahala berlipat ganda tiba2 teringat kat tanggungjawab?

cik afeera said...

owh aku da nmpk tag y kedua tu~!!ahaks :p



haafiz~errrrr errrr btol lar tu :D lame xnmpk?g mane slame ni??gaza ker??hukhuk