Thursday, February 12, 2009

humprh~!!

arini mate ku sangat mengantok~!!
pg td aku ader klas ngan form 4....derang terkejut tgk kegarangan aku arini~!!huhuhu.....aku pcaye kompem student2 klas tu da benci aku~!!aku xsuh pon derang benci aku.....tp derang sendiri y menyebabkan aku jd cemtu~!!dl derang nak aku garang~!!tp bile aku garang,derang melawan....siap tengking aku lagi tu~!!kesabaran aku mmg teruji pg td~!!sepanjang PnP klas tu td,cket senyum pon aku x bg~!!sangat tensen~!!kepala aku da makin sakit~!!makin biol rasenyer~!!


haish...loceng da berbunyik~!!nk kene masok klas form 2 plak~!!klas ni pon bermasalah gak~!!aku rase ader sesetengah student klas ni da hampir2 nk membenci aku~!!tp harap2 aku masih dpt kawal mereka2 ini~!!

wahai kawan2 d luar sane....tolong doakan aku yer....aku sgt takot nk menghadapi hari2 ku sebagai seorang guru~!!tekak ku semakin sakit......suare ku semakin rock....badan ku rase mcm da nak demam....haish....dugaan seorang guru~!!xsampai sebulan,dah brape kali tekak ku sakit :( wahai Tuhan...izinkan aku mengajar dlm keadaan y tenang dan gembira...amin y rabbal alamin~!!

4 comments:

Aishii Subject said...

abis la student dh benci..
mst ko balik rumah nanges kan?
mengenangkan hr raye student xnk dtg rumah >:)

cik afeera said...

no no no no no.....aku x nanges pon~!!
hahaha....tp agak sedeyh lar jugak :( td rase mcm nk nanges jerk depan pengetua~!!huhu

luahansampah said...

lex sudeh...jgn r garang2 sgt...ade mase garang...ade mase maki hamun...hehehehe...tp xpe..aku paham perasaan cekgu...kene plak ade yg kaki loyar buruk r!hehehehe...lagi rase nak sepak je student tu.....hahahaha

cik afeera said...

mr alip....taw xper....kekadang tu tensen dowh dok dlm klas derang ni ;(