Monday, October 29, 2007

alhamdulillah.......

alhamdulillah....demam macam dah makin ok....da x bangun muntah2 dah.....
semalam x posa.... :( arini insyaAllah posa...stakat ni,mampu bertahan lagi....alhamdulillah.....
bangun lambat :( kul 1230 br bangun :-ss sakitnyer kepala :( sbb tdo banyak kot :)

actually xtaw nak cite aper....arini rase ari kosong sangat :(
dari smlm x makan pape :| xderk slera nak makan....nape ek :-?

kalo tetiap ari xderk slera nak makan kan best... :|
bleh kuwus :|

xderk mood nak study....xderk mood nak on9....xderk mood nak tgk enset....
sumenyer xderk mood :(

mlm td msg ngan abuyah kejap....tanyer kabar....
alhamdulillah derang sume sehat....bile abyh tanyer kabar aku.....aku dh x balas :|
xmo derang wisaw.....kalo derang taw aku demam lagi.....msti derang wisaw...

alhamdulillah demam ni x lame......walaupon 2 ari tdo x lena....tp aku dpt gak control supaya xberlanjutan demam ni :)

spanjang arini tgk muvie jerk....
windunyer kat someone tu 8-> bile lar bleh jmpe dier ni 8->
kalo ader duet,skrg gak aku p bli tiket p penang :) tp duet xderk plak :(
kene lar bersabar :( dugaannyer :((

arap2 aku bleh tempuh dugaan ni dengan ati yg kuat....all da best to me.... :) smoge berjaya :) insyaAllah.....

2 comments:

.::WaNiE::. said...

kenapa dengan awak nih sebenarnya

mcm ni la, why dont u see a doctor, and ask for his advice maybe awak boleh amik supplement tambahan..and one thing..jangannnn manjakan badan..jangan byk sangat tido sbb akan lemahkan badan dan buat kita rasa malas..jangan ikutkan perasaan sangat..fikir masa depan n ingat org sekeliling yg berharap kat kita..

cik afeera said...

ntah lar kinawa....asek demam jerk....pelik gak....tp dh ok dh....demam windu kot :"> sjak akhir2 ni mmg saye jarang tdo....bz....mcm2 pk....may b sbb banyak pk kot.....risaw...takot....tu yg bleh jadi demam tu.... :)