Saturday, October 20, 2007

slamat... #:-s

'ktorg kat triang' <--- msg aku antar kat umi :D

bzz...bzzzz....enset vibrate tande ader msg masok =))

'ok...umi ngan abyh nak bertolak dh ni dr umah'

mase tu jam br kul 1230 tgh malam...biasenyer smpy mentakab kul 0115 pagi....erm...ader lagi 45minit....sempat lagi ni kalo tdo kjap....aku gtaw nabila "ader lg 45 minit lar nabila...akk nak sambung tdo...kalo nabila nk tdo gak,tdo lar....nnti staff tren dtg kejut :)"

"ok...saye pon ngantok lagi ni" <--- nabila jawab :D


bzzz...bzzz...msg lagi #-o sape lak antar msg tgh2 malam buta ni....nk tdo pon xsenang [-(

'angah kat mane dh tu?' umi rupernyer antar msg :)) ingtkan pakwe mane lar antar tgh2 mlm ni :">

erm...elok jerk aku nak balas,xderk line plak #-o biase lar ketapi...jalan dlm utan...mane nak ader coverage :)) smntare tggu ader line tu,aku tetido lagi...sedar2 jer ketapi dh benti... #-o kat mane plak ni 8-| msg umi xbalas lagi...erm...balas dulu lar...

'ketapi dah benti...tp xtaw kat mane...gelap...xnmpk pape :|'

umi balas 'kat mentakab'

memikirkan yg kemungkinan maksud umi tu,umi dah sampai mentakab,aku pon xderk lar balas msg umi...sambung jerk lar tdo lagi...time tu br kul 1 pagi...ader 15minit lagi...erm...bleh lagi ni sambung tdo 15minit :d

tetibe enset aku vibrate lame...maknenyer ader org kol...umi kol :-ss nape plak umi ni kol #-o

perbualan aku n umi ::

"nape x turunnyer ngah?"

"nak turun mane?"

"laaa...turun ketapi lar...dh sampai dh ni..."

":O ketapi dh smpai mentakab ke mi :-ss cemane ni :-ss ok ok ktorg trn skrg"

"haaa...cpt cket turun tu...ketapi dh undur dh tu...suh driver tu brenti....ish bdk2 ni..."

terpakse lar tadah telinge dgr umi bebel kjap =))

cemane aku nak p cari drviver ketapi ni #-o ketapi cket punyer panjang...ingt mcm bas ker senang nak cr driver [-( d sebabkan x taw cemane nak p cari driver,aku pon wat keputusan tggu jer lar ketapi tu benti...sbb dier mmg kompem benti...tggu ketapi dr klantan...seb baek ketapi klantan sampai lambat #:-s kalo x,xpepasal abuyah aku kene amek aku kat jerantut =))

erm...ketapi benti....kene lintas landasan ler plak #-o tggi nyer :-ss da lar pky bj kurung :-ss seb baek pky kasut :x kalo pky high heels,mampos aku nak redah batu2 kat rail tu =)) :">

alhamdulillah...slamat turun...salam abuyah...abuyah bawak beg aku p kat kete :x

:O kete baru :O raya ngan kete baru \:d/ bestnyer naek kete baru 8-> abyh bli dlm diam ;)) dalam mase 3 ari,avanza dah terpacak depan teratak kami skeluarga :> bestnyer \:d/ cam xcaye lak abyh tukar kete ;))

ok...sambung cite aku plak...elok sampai kat kete,tetibe aku tingat enset aku..seingt aku...2 2 tepon aku letak kat luar...xletak kat dlm beg...erm...nape kat tgn aku ader 1 erk enpon ni :-? dh letak dlm beg kot :-? <--- ayat nak sedapkan ati :|

cari2 dalam beg,xderk :-ss cemane ni :-ss mane aku letak enset ni :-ss dlm beg laptop xderk...beg baju pon xderk gak :-ss seb baek yg ilang tu enset maxis aku...walaupon aku sayang no tu....tp aku lagi sayang no clcm aku :"> no maxis tu aku sayang sbb aku bli mahal jer :-" no clcm aku sayang sbb ader yg tersayang dlm no clcm :x :x aku da jarang gune no maxis...sbb tu bleh xpasan enset xderk kat tgn :-j

cari punyer cari....kompem xderk enset tu...kompem tetinggal dlm ketapi :-s cemane ni :-ss nak mntk tlg mmbr yg ader kat dlm ketapi tu amek kan enset tu...tp kol xdapat lak #-o network bz ler plak...cemane ni :((

klam kabut gile lar time tu...umi ngan abyh dh bising....erm...naseb lar...dgr cramah free jer mlm tu... :-j

alhamdulillah time tu jiran aku bertugas kat stesen ketapi....mntk tlg dier lar masok ketapi..p cari enset aku....enset tu ader kat sorg makcik....dier tlg pegangkan kot....[bersangka baek :d]

alhamdulillah...sumenyer slamat.... #:-s aku pulang ke rumah dengan hati yg tenang... :"> msg kat kanda....kanda x balas pon =(( pg tu pon dier xbalas gak =(( kol x angkat gak =(( upernyer kanda sakit pala :-s sian dier :-s maaf yer kanda....dinda kaco kanda :-ss sayang kanda :* jaga kesehatan yer.. :*

8 comments:

Encik MamaT said...

tido tak hengat...=)) klu tak misti lepas ke china dah...

cik afeera said...

ape china plak ni [-(

.::WaNiE::. said...

huh..tido sampai leleh air liuh nih..mesti hodoh..kahkahkah

cik afeera said...

uish...mane ader leleh2...tdo sopan jerk :">

.::WaNiE::. said...

td saya dh komen tp tak appear

mesti fira padam nih:(

illafira said...

lor.. leh lak nek ketapi sampai terlajak.. hahahaha... :P


pesal lelaki sk skt kepala eh?? byk pk kot .. huhuhuhu

.::WaNiE::. said...

illa...laki suke sakit pala sebab die suka cari sakit

cik afeera said...

kinawa [-x ni br bukak...cemane nak delete plak [-(


iLL...nak wat cemane...syiok sgt tdo dlm ekon =))


errr...nape ek derang sakit pala :-? pk yg bukan2 kot :-" =))