Monday, October 29, 2007

.....

erm...malam tadi kununnyer nak sambung wat slide...tp x larat gile.....
kpale pusing2...rase cam nak cabut jerk kpale ni.....
macam2 pk...da lar x sehat...hadoi....sshnyer idop :(( tp mati lagi ssh :|
aishii blanje cheese burger smlm....yummy~~
lame x makan beger...seb baek eshii ader....dier kesian kat org sakit :|
mase tgh makan beger tu....aida n maifu datang....
borak2 kejap...derang maen tenet kat laptop aku....
aku baring jerk atas katil.....
mmg dh xlarat sgt dh time tu.....
pastu mmbr antar msg tanyer kabar......cite kat dier....demam... :(
tgh2 msg ngan dier....t'lelap.... :| t'lelap lagi #-o
kul 1230 maifu kejut.....
alamak... :-ss maifu n aida ader kat bilik....aku tdo :-ss siannyer derang :-s aku xlayan tetamu :(
derang kejut tu sbb derang dh nak balik :-s
ksiannyer :( pas derang balik,trus aku tdo.....sblom tdo antar gud nite msg kat kanda :x windunyer kat dier 8-> nape lar aku asek wat dier sakit ati :-s i'm sorry dear.....
mlm td tdo lena gak lar....tp still bangun muntah2 lagi :-s
pg ni pon asek muntah jerk :-s
ishh.....biase sehari jerk muntah2 :-s ni nape smpy dh 2 3 ari pon muntah lagi :-s
da lar arini nak posa....arap2 posa ni berjaya aku abehkan :) insyaAllah.....
arini public speaking....product sell....n meeting...
arap2 p klas arini dpt gain banyak markah....
insyaAllah.... :)

hopefully everything going ok.... :)

No comments: