Tuesday, October 9, 2007

on da way balik kampung.....

adus....lapar lar plak :-s cemane ni :-s nak minum air pon segan :-s td slumber jerk minum =)) org keliling pandang semacam jerk =)) lantak r...aku dahaga :-" jeles r tu pandang2 tu :-" derang xleh minum...aku leh minum =)) air mineral yg sejuk lak tu :x yummy...bestnyer :x

erm...xsnonoh nyer pangai aku....dalam suraw bleh wat cenggitu =)) bestu nak minum kat ner lagi kalo x kat suraw =)) xkan dlm toilet lak [-(

sblom naek suraw td,sggh kedai auntie dpn wayang tu...bli asam <--- cam ngidam lak =))
nabila r ni nak mkn asam...

hahaha...cite x abeh...meh aku sambung smule cite ni....


ni gara2 suis biol lar ni....xpepasal jerk sume ayat yg aku tls tu xsmpt nak save....walaupon auto save...tp xsume yg dier save :(( aku ingt suis kat suraw tu berfungsi ngan elok....upernyer x :( biase elok jerk :-? nape br ni x elok ek :-? ni msti ader yg rosakkan ni [-(

alhamdulillah....spnjg aku kat surau tu,smpt lar aku ber'gtalk' dengan my lovely kanda :x abeh jer gtalk ngan dier,trus laptop terpadam =)) mcm taw2 jerk :">

kul 1800,pas nabila siap solat,kami keluar dr suraw tu...kononnyer nak p cari mknn utk bebuke....nak p jauh2,takot xsmpt lak...so ktorg p lar bli mknn kat food court sblh wayang tu...masok jerk area ctu,aku pandang keliling...cari kedai mlayu...xderk lar :-ss sume china :-ss cemane aku nak bli mknn bebuke ni :(( perut klaparan gile... :-ss nak xnak...terpaksa lar beli mknn kat 1 kedai tu...kedai china gak...tp tukang masak melayu..pakai tudung...pastu nmpk lar tanda halal besar kat pintu dapur dier tu....tu yg aku cam yakin nak bli mknn kat ctu tu :">

jam 1845

tggu ketapi sampai...1856 da masok waktu :-ss ketapi smpy 1900...cemane ni :-ss tgh elok tggu ketapi tu...tetibe dengar azan :-s dah masok waktu berbuke...bebudak ni sume bukak air...ader tu siap nak buke roti canai lagi =)) seb baek aku sempat tahan bdk tu...ader ker nak buke roti canai tpi rail ketapi [-( kang ketapi sampai,klam kabut lak nak smpn >:P ermmm...aku bebuke dengan strepsil yg kanda bg :x kanda bg strepsil tu masa aku p penang 8-> sayang nak makan :"> makan waktu2 tertentu jerk :"> skrg ni sampul strepsil tu aku smpn 8-> biarlah jd kenangan 8-> :"> kanda ingt x kesah strepsil :> :">

jam 1902

ketapi sampai..kami naek ketapi dengan aman dan damai....duduk jerk,trus aku bukak nasi goreng yg aku beli kat kedai china tu =)) klaparan tahap max....tp makan 2 3 sudu jer,trus rase kenyang :-s nape ek :-? siap makan,trus tdo i-) spanjang jalan aku tdo =))

3 comments:

Encik MamaT said...

bebuke apanya... tak posa pon...:-" =)) tah strepsil tu dah takleh makan pe...kuikuikui

.::WaNiE::. said...

strepsil dah expire kekeke

apa la tak pose minum depan org..nak kene sebat cik afira nih

cik afeera said...

encik mamat [-x strepsil tu bleh makan lagi lar [-( strepsil encik mamat :x :">


kinawa....errr....mane ader expired [-(

dah dahaga...minum jer lar.... =)) pedulik ape org keliling =))