Monday, October 8, 2007

cite mggu lepas lak....

mggu lepas :-? rasenyer mggu lepas ngan 2 mggu lepas adalah mggu paling klam kabut....paling truk yg pernah aku ader.....2mggu lepas aku stat masok klas smule pas cuti hampir sebulan....d sebabkan cuti terlampau lama,banyak gile yg aku ketinggalan.....bile dh ktinggalan tu mule lar....rase cam malas nk p klas....sbb kalo p klas pon,xpaham gak....same jerk p ngan x p....

2 mggu lepas antar report PSM...mggu lepas present PSM....walaupon aku cuti lame,aku arap dapat abeh kan projek ni dlm sem ni gak...sem depan bleh wat sistem dah \:d/

tp mcm yg aku kate td lar....mggu lepas adalah mggu yg paling truk aku pernah lalui....aku present projek ari khamis....slamat ari khamis #:-s aku org ke brape ntah present...yg pasti aku kene present kul 1130....so aku p kul 1030...nak wat persediaan lar katakan....smangat nak present ni....nak plak time tu bedey kanda \:d/ lagi lar ader smangat...[bedey org laen,org laen plak dpt smangat =)) ]

aku sampai bilik present tu kul 1045.....siap transfer data dlm kompiter present,aku pon nak kuar r...nak amek angin sambil cari idea nak present.....elok jerk nak kluar,penilai pon masok....sambil tanyer "awk saper...?saye nak jmpe ngan fatma arifah...awk ker fatma arifah...?"

"alamak...apehal plak dier nak cari aku ni :-s" mule r cuak...:-ss da lar nak present...tlg lar jgn spoil mood aku pepagi buta ni [-o< (pagi ker tu :-? kul 11 kire pagi lagi ek :-? gasak r...)
ni perbualan aku ngan penilai tu :

"yer puan,saye fatma...." <--- sopannyer aku =))
"erm...fatma,saya dh tgk report awk ni...saye rase format banyak salah...data pon x banyak yg ader...kalo saye nak bg markah,rasenyer awk kene present smule nnti...."
(alamak...cemane ni...aku blom present lagi,dh kene present smule :-s)
"tu lar puan,saya dah agak dh report saye lingkup....bestu cemane ni puan.. :-s" <--- time ni mata dah bergenang... :">
"xper...saye paham...awk kan cuti lame br ni...tp saye xleh nak wat pape gak lar...awk kene present gak arini...kalo x,awk d kire failed..."
( :O failed :-ss mampos aku cani...kalo failed kompem kene repeat...nak repeat,kompem kene extand :-ss aduss....cemane ni :(( cemane nak gtaw umi ngan abuyah :-ss msti derang kecewa :-s )


air mata dah mengalir dh time tu....sedeyh gile....sape x sedeyh kalo taw kene extand....nak plak dr awal dh planning nak abeh awal....nak abeh same2 ngan kengkawan....mcm2 dh planning ader...tp.................... =(( sumenyer suratan takdir.... :( xper lar...aku redha....

antar msg kat kanda....kanda tepon...seb baek time tu kanda tepon free =)) kanda bg smangat :x bg nasehat :x mekaseh kanda :* kanda bg kekuatan kat owang....dgn kekuatan tu lar owang gtaw abuyah....[ walawpon sbnrnnyer amek masa gak nak gtaw tu ] abuyah suh represent...kalo represent,result plg tggi aku leh dpt c...sape nak c....plg kurang bg lar b+ baru nmpk cam menarik gak result aku nnti....bile dh bincang2 ngan abyh,bincang2 ngan kanda,bincang2 ngan along,ngan kengkawan sume.....aku dpt wat 1 keputusan...yang aku kira,agak berlaenan ngan planning aku sblom ni... :)

aku pilih utk gagalkan psm aku sem ni....pastu sem depan repeat psm ni....n time short sem nnti aku amek psm2 lak....

kengkawan sume...doakan kejayaan saye yer.. :) really need ur pray....thanx all.... :)

4 comments:

Encik MamaT said...

manjenye....suke nangis...[-( makan pedas pon nangis...:P

cik afeera said...

eley dengki :p bile plak owang nangeh time makan pedas ni :-w wat cite [-(

.::WaNiE::. said...

eley eley..ngadenye :P

bTw fira..study smart ok..xmo repeat2 paper lg pasnih

cik afeera said...

okeh kinawa l-) arap2 ni jerk sbjk yg kene repeat :-s xsanggup dh nak kene repeat lagi pasni :-s