Tuesday, June 3, 2008

ektifitas harianku~!!

erm....tetiap ari sampai lab area kul 845 @ 9 pagi....
pastu brekpes.....
biasenyer beli makanan kat cafe.....
amek 2 jenis makanan dlm 1 polisterin :D
jimat blanje :p
muahahaha....


1 makanan aku makan area kul 9 tu....
1 jenis lagi aku makan lunch hour.......
ader 1 ari tu....mmbr banje pizza... :p
spatotnyer dlm lab xleh makan....
tp kami suke makan dalam ni....
muahaahaha...
sangat jahat ini budak :p

ni gmbr2 kami makan pizza dlm lab :p




malas nak cite banyak...aku letak gmbr jerk lar ek....hahahaha....


** hafiz...aku xjeles ah ko makan pizza :p
muahahahaha.....



tu...tu...nmpk x...lelaki itu lar yg banje kami sume :p dier banje b4 dier balik bercuti...yeeeehaaaaa....





dan lagiiiiiii.......


2 comments:

antamuSlim said...

aku x jeles ar.. pizza hut x sedap!!

cik afeera said...

hahahaha...yer ker fiz ko x jeles...mcm jeles jer ayt ko tu...muahahaha