Wednesday, June 4, 2008

UNIC~!!

"ko ader lagu UNIC x?"

"ader...nape?"

"tadek pape...saje tanyer"


stop......~!!!


pagi td.....belek2 balik external hard disk aku... :D
ader r dekat 4G nasyid,bacaan alquran,n zikir munajat :D
eceli nasyid tu sume mmg ader dalam laptop tersayang aku nih....
tp d sebabkan br ni nk format dis laptop,so aku transfer sume skali dlm hard disk lame aku :p
tp sampai skrg laptop ni blom format :((



ok...sambung balik....bile aku dengar lagu2 UNIC nih.....
cam best lak......
aku salu dengar lagu2 saujana jerk :p
UNIC ni jarang cket dengar....
sbb kebanyakan lagu derang berkaitan cinta....
mmg lar cinta pada ALLAH....
tp.................bg aku lagu2 ni agak berat :">


lagu yg paling aku minat........
teman sejati.... :D
sbb tu aku letak lagu ni kat dlm blog aku :p
siap otoplay lak tu :))
lantak ah sape xsuke otoplay muahahahahaa.....


arini aku nk try dengar lagu2 UNIC nih.....
tp mesti selit gak lagu TEMAN SEJATI...
hakhakhak.....
saye suke....saye suke..... :">


cite pasal nasyid2 nih.....tingat zaman skolah2 dl..... 8->
tetiap malam.....after solat maghrib....lepas tazkirah......ba'da isya'.....
ktorg salu nasyid2....
biase ah bebudak ostel :p
sangat best waktu itu....
tp kesian kat bebudak yg nak membace AQ....
pape pon..kenangan mase skolah dl mmg best......
tiap kali dengar nasyid,msti tingat kat derang sume..... 8->
lagi2 bebudak batch aku yg nakal2 ituw....
hikhikhik.....


1 lagi kesah......
mase tu jiran umah aku [indian man]
dtg amek aku kat stesen bas.....
naek kete ayh aku r.....
pastu dier pasang cd lagu.....
cd lagu dlm kete tu sume cd nasyid.... [keje aku lar tu...muahahahaha]
pastu ader 1 lagu tu....dier asek ulang2 dengar jerk....
aku pon tanyer lar.....

"apsal suke sangat ulang lagu ni?"

"best ah lagu ni....ape ek tajuk dier?"

"kasih kekasih"

"oooo...tp ader yg saye xpaham ah dlm lagu ni...."

"aper?"

"ijabkabul tu aper?"


muahahahahaa....ijab kabul yg dier x taw upernyer :p
so aku suh umi terangkan.... [malas nak beborak ngan dier]
hehehehe....
dier pon cite lar nape dier minat lagu ni.....blablabla....


tp siyesli...aku mmg kureng cket lagu ni....
wahahaha.....
mcm yg aku cakap td lar kan....
aku x minat lagu2 yg berkaitan cinta2 ini....
hukhukhuk....
ngarut sajak...... :p
sbb tu aku leh lupe sape nyanyi lagu ni [kalo tuan lagu ni taw...msti kecik ati]
muahahahahaa....
saye suke....saye suke.... :p


k lar...daaaaa.....entri yg ngarut dr bdk yg ngarut~!!
sengssss~~~~!!!!!!!!!!

7 comments:

Aida Zahrol said...

aku tak ske nasyid...
esp unic la ape la..yg nyanyi lagu cinta...

merepek..aku nak dgr lagu cinta bek dgr britney spears...lg layan...

tp aku suka raihan :x hijjaz :x rabbani :x

cik afeera said...

btol lar tu aper yg ko kate... :D
tp cinta dlm lagu UNIC kebanyakan cinta pada TUHAN...femili.... :D

aku suke brothers :-" saujana :x sepohon kayu....daun yg rimbun... :x :">

Aida Zahrol said...

aku suka jugak saujana :x sbb vokalis dia hensem =P~

cik afeera said...

ampes jerk suke sbb vokalis b-( :-w
aku suke hakimi c jurutera tu 8->
tingt mase derang dtg skola aku dl 8-> tp kimi x dtg =((

Unknown said...

feera ~ ko ada 4gb lagu nasyid ek? ko burn kat aku sume lagu tu pastu sent kat aku. hahahha....:D

Anonymous said...

aku tak kesah..
sbb idm aku dah block url blog nie..

aku tak suka nasyid skang..
aku hanya suka raihan..
sbb bg aku kumpulan tu jer yang tak 'rosakkan' nasyid lagi..

cik afeera said...

pak long....a'a 4G nasyid+ayat quran+zikir munajat :D ko nk sume skali ker...muahahaha...amek snirik ah..malas aku nk burn2 neh [-(



menteil...syabas bette....syabas....muahahaha...rajin2 ah mlawat ek :p errrrr rabbani pon da 'rosak' ke beb :p