Tuesday, June 3, 2008

ENTRY TERTUNGGAK :D

baru2 ni aku ader cakap nak cite pasal sandal yg aku beli tu kan :d

orite....ni sandal yg pertama :-


sebab2 aku bli sandal ni :
1. arge dier rm1 jerk :D
2. cantek kan :D
3. sangat murah ;))
4. x membazir :D


ni sandal aku yg kedua :-


sebab2 aku pilih sandal ni :
same cam kat atas :))

psstt.....arini aku pakai sandal yg kedua ni lar :p


pastu aku beli baju....beli sluar...mcm2 aku beli...
ilang lar skjap tensen tu :p
tp skejap jerk :(
pastu tensen balik :(
arini br pas gado ngan sorg mamat tu :-<
aku xsuke gado2 ni [-(
tp mamat tu bikin ati aku panas jerk :-L
baran tol ah :-L
sabar....sabar......sabar tu kan sebahagian dr iman :D


k lar...jap lagi nak letak pasal xtvt harian dlm lab :p
bukan wat sistem pon =))
muahahaha...sangat jahat :p

2 comments:

.::WaNiE::. said...

HAA SAPA KAH YG MEMBUATKAN ANDA TENSI


**LAMA SIH TAK BERBORAK DI KALA MALAM

cik afeera said...

ntah lar kak....hukhukhuk...
tp td da ok... :D dier da mntk maap :D saye pon da mntk maap gak :D
xbek gado2 [-x

wendu ker nk bowak d kala malam :-"
tenet kat bilik weng ah :-<