Friday, June 13, 2008

no title~!! [entry agak panjang kali ni :)]

smlm ym ngan aida...
"oit...bile nak update blog?"
"nnti ah...tadek mood nak mnulis...jiwa kacaw"
"tulis ah pasal jiwa kacaw ko tu =))"
"ampes b-("


ermmm....last update sabtu ritu....
tu pon sbb kene tag ngan incik alip :p
pastu da x hapdet2 lagi dh :(
sampai lar arini : ari jumaat :(
nape aku x hapdet??
sbb.....sbb.....errr...sbb aper ek....
ntah lar...jiwa kacaw :(

ari isnin tu eceli sangat bersemangat nak hapdet blog nih....
nk cite keseronokan bercoti d kL bersama kengkawan~!!!
tapi....tiap kali bukak create noew post...msti otak blank :(
nak plak bile dapat satu cite : SI DIA SUDAH BERPUNYA!!!
adieshhh...wahai hati....bersabarlah :-j
pasti ada hikmah d sbalik semua ni :)
aku redha.... :)

pas ym ngan aida...
aku bukak archive blog aku :)
nak tgk cite2 lame yg aku penah tulis... :)
mcm2 kesah suke duke aku ader dlm ni......
kdg2 tersenyum sendiri bile tringat kesah bahagia tu.....
tp......banyak rasenyer banyak duka dr suka :)
ntah la.... :-j

ader entri pasal aku kurang slera makan......
tringat mggu lepas....
sampai arini,aku kurang slera makan....
nape ek??tiap kali mkn,msti rase len mcm jerk :(
banyak pk kot :)

hei fatma~!!
stop think 'bout him k....
dier x pk pasal ko pon~!!
yg ko tegedix2 nk pk psl dier tu wat per ~X(
dier da hepi dengan kehidupan dier skrg ni :-L
ko tu g lar carik kebahagiaan snirik :-L


ntah lar hati....
susahnyer nak pujuk hati ini :(


smlm hafiz ym aku....

"aper citer skrg?lame xdgr cite"
"biase jer"
"tringat si dia lagi?"
"a'a"
"g lar cari yg laen...kompem ko x ingt dier dh"
"ntah lar...dier pon da ader yg punyer skrg ni :)"
"what???dier da kapel??"
"a'a"
"ape lagi..g ah carik....bdk yg salu kol ko tu,kol lagi x skrg nih?"
"sometimes"
"dier ader blog?bak meh aku nk tgk blog dier"
"tadek...dier jarang mentenet nih...keje"
"keje aper?"
"kastam"
"ok r tu...leh aku order brg kat ko jerk....leh dpt murah =))"
"ampes :-w aku order enset pon x dpt lagik nih :-w"
"hahahaha"

mlm td dier kol lagi....
crite kan kebizian dier.....
dier trangkan nape dier jarang kol skrg ni :)
'xper awk...saye paham...awk kan bizi :-j'
borak2 ngan dier sampai kul 1240mlm....
ape ntah yg ktorg borak :-"


da lar tu...malas nak cite banyak...
arini aku x g present....
tadek mood...
smlm da pesan kat rumet...JANGAN PAKSA AKU ARINI
pg td mmbr ym.....tanyer nape tanak present...
kene lecture ngan dier :-j
lantak ah....
ati aku perlukan ketenangan skrg nih~!!


smlm sapiq tegur ym aku...

"mane fatma 8- aku xnmpk fatma ni 8-"
"siot jerk gtu ea ko :-w"
"hahaha...saper suh tulis status invisible :p"
"saje :-""
"sehat?"
"alhamdulillah....tp jiwa aku :-s"
"nape ngan jiwa ko?"
"ntah la....susah nak ckp :("
"banyak kan berzikir...ingt ALLAH...stiap masalah msti ader penyelesaian"
"thanx...td aku lepak suraw...abes surah maryam aku bace...tp ati aku ni :("
"istiqamah lar cket...ko tu suke wat keje x istiqamah"
"orite...thanx boss"


arini aku offday....
offday yg sengaja d buat :-j
nk abehkan mase aku :-j
nk biarkan semuanya berlalu begitu sahaja :-j
hopefully mggu depan aku da bleh siapkan sistem aku ni :)
aku nak grade :((


eh lupe plak....
bile bace cite2 yg lepas.....
tingat lak 1 kesah tu :-w
asal usul blog ini dibangunkan :))
jnji ngan kinawa n someone itu :-w
SAPE MENANG DAPAT ADIAH :-W
NI SAYE DA MENANG :-W
NAPE TADEK ADIAH PON SAMPAI SEKARANG :-W
DI MANA JANJI2MU ITU WAHAI KAWAN2KU :-"
XKAN ORG LAEN MENANG ORG LAEN KOT YG DAPAT ADIAH : =))




k lar tu....malas da nak mnulis... :(
nk g carik ketenangan plak <:-p
**thanx pada semua yg menyayangi dan bertanya khabar diri ini :) i love all of u :*

13 comments:

Aida Zahrol said...

ada nama aku... hehe...betul weyh...ngat senang kew nak cari yg len...

mmg susah nak pujuk hati ni kan feera :-S

cik afeera said...

taw xper....mmg sangat susah :(
dlm banyak2 kali aku kapel....yg ni lar paling ssh :( [mesti dier bangge :|]
mcm banyak jer aku kapel =))=))

cik afeera said...

mmg lar ader name ko....aku kan sayang ko :* :">

Aida Zahrol said...

aku pun sama...dis time susah sgt nak lupa... :|


*sayang aku kew* :">

cik afeera said...

mesti lar sayang :-w
ko x sayang aku ker =((


biar lar kalo xleh lupe :-j nnti lame2 lupe lar tu ;;)

Anonymous said...

erm....cinta itu suatu kesabaran

cik afeera said...

yerp...cinta itu suatu kesabaran....tp kesabaran pon ader batasnyer juga kan :)

illafira said...

biasalaa tue.. aku pun alami benda yg sm.. ssh nak lupakan org yg kt syg

cik afeera said...

aku harap pasni aku leh lupekan dier dh :D
n hopefully this is my last entry 'bout him :)

Aida Zahrol said...

aku taknak lupakan dia...forever! lantak la kalo dia nak lupakan aku :|

tak jugak..plisss jgn lupakan aku jua!!! :((

cik afeera said...

aku nak lupekan as my lovers meh :-j
aku xkan lupekan dier as my fren n someone teach me something.... :)
credits to him :-L

Aida Zahrol said...

aku pun sama...lupakan dia as someone very special...


tapi tamo lupakan...kenangan... :((

Mimi^Smudge said...

ada la jgk cinta...:-s