Wednesday, May 21, 2008

salman johari~!! :">

hueh...hueh...hueh....
tgk tajuk cite cambest jerk kan >:)
muahahahaa...

pas subuh pagi td aku tetido lagi :(
niat d hati tamo tdo.....
sebab kalo tdo kompem bangun lambat lagi :(
macam smlm tdo kul 730pg bgn kul 910 pg :(
seb baek umi tepon...kalo x,kompem x g lab :-ss

erkkk.....terlebey suda :-s

sambung cite arini l-)
orite....pg td pas subuh aku tetido gak sbb ngantok sangat :(
sdar2 da kul 810 :-ss
mampos ah....bas last pg ni kul 825....agak2 smpt ke x ek :-s


aku g mndi besiap ala kadar jerk (slame ni pon mmg besiap ala kadar :p)
kul 820 aku da ader kat bus stop...
cket punyer lame aku tggu bas.....
tp bas tadek x( hangin tol aku time tuh x(
kul 850 kol teksi.....


kul 9pagi sampai fakulti....
same2 sampai ngan encik salman....<--- lect tersayang :D en salman : haaa....fatma da kul baper da ni....kamu ni asek dtg lmbt jer nape ni...

aku : alaaa cik...blom kul 9 lagi kan....encik pon br sampai...muahahaha....

en salman : amboi...amboi....nk same kan ngan saye lak...kan awk kene dtg kul 8 pagi...

aku : kul 8???eh bkn kul 9 ker encik??hahahaa....bebudak laen ramai jerk yg dtg kul 930...lalalala

encik salman : eish...kamu nih....ader jer jawapan yer...



muahahahaha...camtu ah aku ngan lect aku yg sorg tu...tu br cket....muahahaha...noni kat sblh geleng kpale jerk tgk klaku aku =))

pastu aku heret tgn noni blari2 nak masok lif...... [kebetulan lif br sampai ground floor]


aku : noni cpat noni....cpat....kite tgglkan en salman...aku tamo naek lif ngan dier...hahaha


tetibe jer aku dgr sore en salman : awk...tggu saye lar....awk ni saje jer taw....tggu sy..saye pon nak naek jugak lif tu....saye mls nk tggu lar....tggu lar kjap....

aku : hahaha..tadek...tadek...saye tanak naek lif ngan encik..saye nak tutup....bubye encik salman....hahahahaha


pastu ntah cemane ader lak sorg mamat ni nak naek lif gak #-o sengaje jer x bg aku naek dl [-( b-(


en salman : hahaha...padan muke awk x dpt tgglkan saye....awk mmg taw...jahat...~!!

aku : erk...mane ader encik...lif ni yg tetutup senirik...saye xtekan pape pon =))

en salman : btw....nape awk lmbt ni?

aku : encik nmpk kan td ktorg naek teksi?ssh lar encik nak dpt teksi pepagi ni :( eceli ktorg nk tggu bas....tp bas tadek...hampagas wiragas punyer bas b-(

en salman : yer ker...olololo...siannyer awk...tu lar....awk tu tanak cari pakwe...cpat lar cket cari pbf...leh mntk tlg dier antarkan g fakulti...

aku : alaaa...encik tu lar tanak jadi bf saye....esok en dtg amek saye kat kolej ea ;;)

en salman : esok ea....ok boleh...boleh....esok saye g ambk awk ea....pastu awk byr kat saye rm9....muahahahaa...

aku : ceit....makan duet student b-( da lar ktorg xdpt pinjaman neh...ktorg miskin ni encik...hiks...

en salman : elee....yer lar tu....ingt saye pecaye ker :p

aku : xcaye sudah...buwekkkkk :p k lar encik....daaaa ktorg masok dl ek.....assalamualaikum



muahahahaha....aku wat keje gile ah arini....hiks....


area kul 1130 tu letrik lak tadek...aper lagi....ktorg pon amek kesempatan ah lepak kat luar =))
kalo dok dlm lab lelame nnti xleh kuar :-ss
sbb pintu tu kalo nk kuar swap kad :D setengah jam pas blekout,mesin tu pon blekout #-o

pastu ktorg makan nasi lemak kat lobi department =))
skali en salman lalu daaaaa #-o
potong stim tol ah encik salman nih b-(


en salman : ewah ewah awk semua ni.....bekelah kat cni yer...makan nasi lemak lak tu....xajak saye....ni sistem da siap ke blom ni...dok besantai kat dpan tv nih....cpat cket mkn tu....g sambung wat sistem lak pasni...

pergh....gile laju dier dtg sound ktorg makan =)) aku debik kang b-( xsmpt ktorg balas,dier da sambung....


en salman : eceh....ader gaye bapak tiri x?pastu bapak tiri tu kene sambar petir...muaahahahaha....


ceh..bangan lebih ah encik nih b-( [aku bekate2 dlm ati =))]


erm.....tu jerk ah aku nak cite pasal encik salman.....hiks....
walaopon aku suke gado ngan encik salman....tp encik salman sangat baek :x aku salu buli dier nak print kat printer lect =))
ktorg salu ngumpat dier dlm lab [arap2 tadek cctv dlm lab tu :-ss]

arini spanjang 1 ari aku dok lab [dr kul 9pagi sampai 6ptang] aku dok edit fenster ngan blog jerk....huuuuu...
thanx tu baby lebah (babybee) sbb tulon saye wat theme ini....saye sangat sukekan nyer...walaopon sy yg siapkan layout ini...muahahaha....permulaan jerk saye xreti nak wat....hiks....yg coding2 tu da expert =)) =))


ini lah hasil my blog :-" slamat manjamu slera yer kawan2 ;;) tp tadek ah menu istimewa kat cni =))

9 comments:

.::WaNiE::. said...

adakah encik salman tu gediks mcm salman khan

adakah dia pendek mcm salman khan

adakah dia panas baran mcm salman khan

ooo tidakkk.tukar nama lain ye

cik afeera said...

muahahaha.....
encik salman sangat kering xmcm salman khan yg tegap dan sasa....
encik salman sangat sopan n lemah lembut xmcm salman khan yg macho n brutal....
encik salman tggi x mcm salman khan yg rendang....
jadi xperlu lah name itu d tukar....
muahahahaha

Anonymous said...

uishh...
lect bollywood la..
giler la..

amapagas riwagas tu ayat aku tu..

cik afeera said...

menteil..bukan boliwud ah...
chinuwud =)) muahahaha

errr...ayt ko ea :-? xpasan lak :"> tetibe aku rase cam best jerk ayat tu....aku salu gune..muahahaaha....nnti masokkan dlm kamus ek ayt tu =))

bAbybEe said...

ada plak nama sayep dalam nih #-o


ohoho bagak eh [-( lenkali namo tulun dah [-(

WiShA said...

Ape nih sebut² salman :-w Grggggg

nama bapak akak ler tuh :-w..

cik afeera said...

bee....errrr xleh ker letak name bee dlm ni :-ss kasi femes cket l-) :">


:O kak wisah :o mane ader saye sebut :-" saye tep jerk =)) =))

Aida Zahrol said...

panjangnyer post...aku terus ke komen aje...hahaha~!

cik afeera said...

ampes ko b-( bace ah cite mnarik tu beb =p~ aku ngorat lect tersayang =))