Tuesday, May 27, 2008

malas~!!

kemalasan menguasai diri aku~!!
ingt arini leh ah g detim....
tp xjadi lak :(
ampes tol :-w
mlm td ye ye jer tepon ckp nk jmpe ptg ni :-w
last2 dier g men boling lak b-(
sabo jerk lar :-j


eh lari tajuk :))
xjadi detim....ingt nak apdet ini blog....
mo letak xtvt2 terkini.... :))
tp cable usb lak tetinggal... #-o
lupe nak bawak td.....
so x jadi ah mo letak gmbr2 xtvt terkini :p
tggu ah time rajen aku sampai nnti ek =))


k ah....len kali aku letak gmbo xtvt2 terkini aku :D
skali ngan kasut yg baru bli tu =))
da jnji ngan kinawa nak aplod kat cni....
tp tahap kemalasan tu maseh menguasai diri ini...
muahahahaha.....


smlm kuar lab kul 6ptg...
tp sampai bilik kul 930 malam....
gile jauh perjalanan aku =))
sampai jer...on9 kjap....pastu trus tdo :p
tgh tdo ader org tepon.... :-j
da 2 ari xtdo....ingt mlm td nk tdo awl....tp xeh gak :))
layan kan aje :-j




k lar.....sambung len kali plak :-h :-h :-h

2 comments:

Aida Zahrol said...

ada kasut baru kew?

weyh...duit dermasiswa tuk tesis la...bukan tuk ko bersuka ria...

keh keh keh!

cik afeera said...

ader lew kasut baru :-"
2 pasang tuuuu :-"
tesis lom siap....so kite gunekan dwet itu utk bersuke ria...
muahahahaha