Tuesday, May 13, 2008

kegembiraan d tgh malam~!!

yeeehaaa....~!!aku hepi malam ni \:d/
jam 2230 td beskal baru ku sampai d kolej \:d/
ptg td g survey beskal....mlm ni trus dpt :))
muahahahahha....murah saja ;) beskal seken hand :p 120 sajak :-"
xdapat amek gmbr lagik....sbb tgh malam.... =))
malam2 mane nmpk beskal....
ntah bile lar aku leh amek gmbr beskal tu :(
sbb malam2 jer baru aku dpt tgk wajah beskal kesayangan ku itu :(
siang2 aku kat lab :( wat keje :( dr pagi sampai lewat ptg :((
balik jer fenin pale :((
pas kul 10 mlm br leh men beskal :(

eceli aku x pandai pon kayuh beskal :">
bli tu pon sbb mau blaja :p
tokey balak pon lingkup kalo ari2 9hengget abeh kat teksi :p
uuuuu.....so aku amek inisiatif bli beskal =))
td noni ajar bawak beskal :x
drpd takot nak bawak (walaopon noni pegang :P )
sampai lar aku yakin bawak (noni still pegang blakang =)) )
alhamdulillah noni bersabar ngan pangai aku yg tadek keyakinan diri ni :">
kengkawan doakan aku leh bawak beskal ngan jayanyer yer pas ni :">
nak buktikan kat umi n abyh....aku pon reti bawak beskal r :-" (adk bradk aku,aku sorg jerk takot nak kayuh beskal :( )


k lar....len kali aku try aplod gmbr beskal tersayang ku itew ek :>

oit salise....aku da ader beskal r :-"


lalalalalallalala~!!

2 comments:

Anonymous said...

haha..
moh le blaja naek beskal..
wingg.......

cik afeera said...

muahahaha.....da 22 br nak bajar...malu seyh =))