Friday, May 23, 2008

tdo tdo tdo~!!!

smlm ari utk tdo~!!
dr pagi aku dok tdo jerk....
mlm gayut sampai kul 415 :))
pas subuh tdo sampai kul 8 :-ss


sampai lab.....dok lepak2 dpan tenet kjap....
pas makan tdo lagik~!!
dari kul 1 sampai 230 :-ss
tdo sambil duduk :-j


pastu g suraw.....nk solat....
org laen solat....aku tdo :-ss
kul 3 br bangun solat :(


ptg tu balik kolej....
sampai kul 630 tdo lagik :-ss
tgh2 tdo ader org kol :">
borak2 kjap....sambung tdo :-ss
sdar2 kul 840mlm #-o
tgk rumet tgh solat isya' :-ss
pastu tgk enset...ader miskol :">


letak enset.....sambung tdo :-ss
sdar2 kul 1123 :-s
tgk enset lagik......ader miskol lagik :">
tdo mati ker sampai bunyik enset tepi tinge pon xsdar :-ss
bangun solat.....sambung tdo :-s


tgh2 tdo....ader org kol #-o
borak2 40minit....sambung tdo :">
pastu kul 2 tepon lagik :-w
ramainyer kaco aku tdo smlm :((
aku angkt....ckp "aku tgh tdo...jgn kaco....nnti kene jual"
muahahahaha...sangat kijam >:)


pastu aku tdo dengan lenanya sampai kul 615 pg td :">
lame x aku tdo :-ss
preparation mental [bukan menteil] utk presentation arini :)) =))

4 comments:

.::WaNiE::. said...

ya allah anak siapa ni tido mcm ular baru lepas telan orang..hish

cik afeera said...

errrr...anak umi ngan abuyah l-)
nak wat cemane.....2 ari skali saye mengalami masalah kemalasan untuk tdo :-ss
tu nak kaver tdo2 yg laen tu lar =))

Aida Zahrol said...

kaver konon...memang ko antu tedo eyh fatma...keh3...

persiapan menteil? wakakakka~!

cik afeera said...

a'a pesiapan menteil....muahahahaha =))