Tuesday, March 31, 2009

hari bahagiaKu~!!




ok.....nmpk x gmbr kat ats tu???heheheh....tu lambang UTM...lambang baru UTM ader kat album aku nnti....hehehe....eshii...jgn jeles naaaa aku dapat album lambang baru~!!hahahaha.....

ok...ok...msti ramai da xsabar2 nk tgk gmbr aku y cantek mase konvo tu kan~!!ehehehe....yer saye taw sy mmg cantek....tp ari konvo tu sy rase sy lar y tercantek d antare y cantek~!!hahahaha.....(kalo x puji sendiri,mmg kompem tadek org nk puji :p)

ok.....stop ngarut2 tu sume.....aku g UTM ari khamis....malam tu aku lepak2 kat pesta konvo ngan my frens~!!waaaa...sgt rindu ngan derang sume....tp aku x ambk gmbo r time kat sane....sbb time tu kamera aku xbawak....huhu.....sedih :(

ari jumaat.....raptai utk MAJLIS KONVOKESYEN aku~!!hehehehe....pas raptai aku g tmn u ngan kengkawan...g makan2 kat pizza n g bli enpon baru utk my dad.... :D a present for him.... :)


mlm tu my femili sampai...nothing happen sbb mlm tu mereka sgt penat n aku trus bawak mereka pergi rumah sewe kami~!!pagi sabtu tu aku g MTeST....tgh hari tu pas makan2,aku bawka my femili g raound2 taman u~!!mereka sangat hepi dan seronok.....pastu kami ke pesta konvo....lebih kurang jam 12 mlm kami pulang ke rumah sewe......

ok....kat bawah ni gmbr2 mereka2 adk bradik ku y mcm jakun g soping~!!hahaha...lupe plak aku nk snap gmbr derang tgh gile pilih barang kat black queen tu....dkat rm100 gak lar abes duet kat ctu....tu pon da dpt less 50% every item....huhuhu......

malas nak cite banyak....layan gambar2 kat bawah neyh~!!


my parents y dh kepenatan berjalan~!!hehehe


ok....ni gmbr seorang bapa mithali bersama 4 org anak perempuannya~!!


adk2 ku y agak gembira n terkejut jmpe chicky kat pesta konvo :p

??lupe lak aku nak ambk gmbr adk2 aku naek beca~!!huhuhu




ko agak adk aku pegang kat mane tu???hahahaha~!! (mase ambk gmbr ni,chicky tu terlompat2 mcm geli jerk =)))

tu jerk gmbr y ader dlm simpanan aku~!!huhuhu.... :(


apa???!!tadek gmbr aku??!!hahaha...ok...ok...tu gmbr b4 konvo...ni gmbr ari konvo tu plak~!!layanzz....korg pepandai sendiri lar ek pk aper perasaan aku time tu :p


ni gmbr aku ngan mmbr aku~!!


maaf~!!sy tidak memakai kain batik ok~!!hehehe



ni larh femili aku y dtg mase ari bahagia aku neyh~!! :)



ok...ni gmbr tpi dewan...mase memule kluar dewan....cube korg teka aku y mn 1??hahahaha


huhu...ni jer lar dl ek...banyak lagi y aku nk tunjukkan...tp da xsempat...nk balik dh ni....papai...hehehe....esok plak sambung yer :* ;))

No comments: