Wednesday, March 4, 2009

they make me smile....they make me cry~!!

erm....arini 3 mac 2009 students SMK Lanchang start exam....1st paper derang kul 840 pagi tadi...n last paper 4 today abes kul 230....erm...pg td aku jage klas 3 zamrud...derang ambk exam science~!!sumenyer ok....walaopon ader y bertanyer kat aku pape y derang x paham (n ade y mntk jawapan :D)


lepas rehat aku kene masok klas 4 IQ....huh!!memule tu derang ni mcm bkn exam jerk....y tdo tanak bangun....y xtaw membca tanak jawap (y ni aku mmg xtaw nk wat cemane dh~!!)...ader plak y jenis saje2 tanak jawab~!!sampai lar pengetua dtg klas tu...huuuu....pengetua marah2.....


then aku masok klas 2zamrud~!!klas ni aku rase cam nak nanges~!!aku xpenah jmpe student y tgh exam perangai cam derang~!!uol bayangkan....kertas exam atas meja....tp tuannyer tadek kat krusi tu....sume berkeliaran~!!g tanyer jwpn sane cni...g bincang....n ader y bergelak ketawa dok bersembang~!!serious aku xpnah menghadapi situasi y mcm ni~!!mgkn sbb aku terlalu berlembut ngan mereka....tp percayalah aku xreti nak marah2 anak org~!!kalo anak kucen ker anak gajah ker anak harimau ker....snang aku nak blasah~!!ni anak org....mampos aku kalo aku blasah~!!bile abes mase aku,aku kluar klas tu.....kepala aku rase berdenyut2....


sampai jer bilik guru...aku g cari jiran tetangga aku :) dier pon ajar bm gak.....n aku crite kat dier situasi aku td....rase cam nak nanges jerk depan dier.....(tp alhamdulillah stakat ni air mata aku masih bleh bertahan)..hehe...pastu, aku nmpk ader kek kat atas meja releif (cemane bleh xprasan mase memule masok tu..hahaha) aku pon aper lagi....terus rembat r kek tu~!!makan kek mcm makan student2 tu....hahaha...tgh syok2 makan tetibe.........


"fatma...u releif klas 1mutiara kan arini??"

"a'a...knape yer?"

"dh dkat 1.20 lar....u releif 1.10 kan?"

"alamak!!aku terlupe...mampos aku..."

"cpat turun..pengetua tgh mengamok kat student klas tu.....tadek org jage ni...."

"ok....ok...thanx choon...hehe"


cemane lar aku bleh terlupe nk masok 1 mutiara ni...may b sbb terlalu tensen kot :( pas abes klas 1 mutiara, kul 230 meeting pastu balik umah.....

kpale ku sangat pening...sampai umah,aku tgk tv n abuyah balik baru makan :D


huish.....sgt tensen ngan student2 ni....tp bg aku,mereka lar racun....mereka lar penawar...hahaha mcm anak2 plak :-j eceli aku sangat sayang kat derang ni....walaopon derang suke wat aku bengang n sakit ati....tp aku tetap sayang derang.....kalo 1 hari x masok klas derang,rase cam xlengkap jer g skolah.....hehehe....


kesah arini...same gak cam semalam....cume y bezenyer arini tadek kek free n makan2 free kat kantin...hahaha...k arh....nk sambung tgk upin n ipin ;) yok tgk upin ipin ;)

6 comments:

Aishii Subject said...

hahah part upin ipin tu spoilkan mood kesian aku je.
cigku~cikgu~~

adeq said...

erm...cian cekgu afeera nie..
sabo yerk cekgu..seb bek x pat student cm upin ipin..hehehe..

cik afeera said...

cik aishii...hahaha...kesian lar...kesian lar....abaikan jerk upin ipin tu...hahahaha



deq....saye lebih rela dpt student cam upin ipin drpd student cam derang neyh~!!Adessss

mademoiselle azieshakespeare said...

mereka lah....
pengubat hati
pengarang jantung
juga penyebab sakit jantung, ahahah ;p

Unknown said...

huuu...
rasanya kan..
kek 2 pnyebab afeera ilang ingatan jap...

bek siasat..
=D

cik afeera said...

zie....taw xper....aku dh mule rase kasih kat derang tu....hahahaha.....tp agak tensen gak kalo derang wat pangai :(



kak eleea....hahaha.....mgkn lar kot....msti student tu bg kek suh ckgu2 x masok klas kan~!!hahaha