Tuesday, March 31, 2009

MTeST~!!

huhu.....seperti y ku katekan,28hb br ni aku g MTeST.....soalan2 y d beri tadek lar susah sgt....n x plak aku katekan senang~!!tp setiap soalan tu boleh d katekan menguji tahap kecekapan n kepantasan otak ku berfikir....hehehe.....


eceli aku sendiri xtaw SMK Permas Jaya 2 tu kat mane....so,malam tu aku agak kelam kabut gak lar cari mmbr2 y taw kat mane skolah tu.....n alhamdulillah,md nur b salleh (senior kolej aku) willing utk tunjukkan jalan ke sana...hehehe....thanx md nur sbb sudi bangun awl pagi walaopon mlm tu ko tdo lambat~!!ni y aku sayang ko ni.....hahahaha......


sampai jer kat skolah tu,ayh aku tgglkan aku sensorg kat ctu....huhuhu...da lar xkenal org...pastu kene tgglkan plak...eceli my parents nk bawak md nur n awex dier g makan2....d sebabkan mase dh agak suntuk,aku d tgglkn utk seketika.....huhu....n waktu aku naek bilik ujian tu,aku terserempak ngan mmbr matrix aku....ex-student KMJ....memule sorg minah ni ajak aku naek bilik ujian tu...time kat ats tu lar minah ni tanyer aku "dulu awk matrik johor ker??" aku dgn slumbernyer jawab "a'a..knal ker??" hahhaha.....sengal x jwpn aku??bdk tu kate patot lar muke mcm femiliar jerk...huhu....time aku tgh dok borak2 ngan minah tu,lalu sorg lagi minah kat depan aku....memule aku xpasan....pastu dier pusing balik....tanyer aku "ko ni fatma kan??" hahahaha...sorg lagi kenal aku....mase ni aku mcm cam x cam jerk minah ni....upernyer dier jiran bilik aku mase kat matrix...ahaks....my agak2 best fren lar kat sane...heheh....ktorg 2 bilik ni mmg agak rapat....da lame x kontek dier...huhu.....alhamdulillah da ader geng.....


hehehe...pas abes jawab tu,ayh aku cite,mase tgh makan2 td md nur cerita cemane dier bleh taw skolah tu (eceli dier sendiri xtaw skolah tu ader kat mane....y dier taw sk permas jaya) huhu...upernyer mlm tu md nur tdo lmbt sbb search google pasal smk permas jaya 2.....ahaks...thanx a lot md nur....xtaw nk cakap cemane dh ats pengorbanan ko ni...hehehe....


alamak....loceng dh bunyik!!kene masok klas!!huhu...gtg...sat lagi aku cite pasal konvo aku plak ek....sabar yer yang :* nnti aku upload gmbo bebanyak~!!hehehe.....daaaaa.....

7 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

md nur tu sape?
eisy... rase cam nak debik2 je ko neh :p

cik afeera said...

hahahaha....namo debik2 aku...aku kan bdk baek :p md nur tu senior aku kat kolej lar...dier pon konvo same ngan aku :D ehehehe....kan aku ader gtaw tu :-w debik kang :-w hahahaha....ok ok aku uplod gmbo aku y cantek tu~

mademoiselle azieshakespeare said...

ensem tak itu md nur?
ahahah :p
weyh aku nak kua neh, tak dan nak reply ko nye YM tuh...
kang aku nak tgok gambo tuh...
ahaha suke2 buat arahan :D

Aishii Subject said...

ko jahat!! jumpe mdnur xbtau pun!

cik afeera said...

zie.....ehehehek...tanyer aishii md nur tu ensem ker x...hahaha...umi kate md nur tu ader rupe..maknenyer ensem lar tu kot :p



shii...hehehe....lupe lak aku nk gtaw ko....tetiap ari aku jmpe md nur kat sane...hahahaha....jumaat time raptai...sabtu dier antar aku kat smk permas jaya 2....ahad time konvo :p dier konvo,ko xjmpe ker?huhu

Aishii Subject said...

aku telupe mdnur konvo..benci ar..

cik afeera said...

pergh....sampai ati ko lupekan md nur :( sian dier weyh~!!hahahaha..xper....y penting ko x lupekan aku y cumil ^_^ ahaks